۲میلیون بدهید و اصغر فرهادی را از راه دور تماشا کنید
کد خبر: ۷۴۰۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کارگاه فیلمنامه نویسی اصغر فرهادی در دفتر موسسه «بامداد» که توسط  پریسا بخت آور ؛ همسر فرهادی اداره می شود برپا خواهد شد. براساس گزارش خبرنگار «آینه نیوز» مبلغ شهریه 7 جلسه این کارگاه 2 میلیون تومان می باشد. این کارگاه در 7 جلسه 3 ساعته در ماه جاری برگزار خواهد شد و کارگردان و نویسنده مطرح سینمای ایران در زمینه نگارش فیلمنامه اطلاعاتی را به هنرجویان منتقل می کند.

البته با تماس به عمل آمده از سوی خبرنگار «آینه نیوز» با دفتر موسسه «بامداد» مشخص شد که اصغر فرهادی که به شدت درگیر فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم جدیدش می باشد، به شکل حضوری در میان هنرجویان نخواهد بود و از طریق اسکایپ با هنرجویان این کارگاه به انتقال اطلاعات می پردازد. همچنین در زمینه شهریه کارگاه هم پرسش به عمل آمد که گفته شد مبلغ شهریه هر متقاضی برای 7 جلسه کارگاه، 2 میلیون تومان خواهد بود که می توانند 30 درصدش را پیش قسط کرده و مابقی را در چند نوبت پرداخت کنند.

حالا با افزایش اعتبار فرهادی و جایگاهش در سینمای جهان میزان هواخواهان و به طبع مبلغ کارگاه های وی نیز افزایش خواهد یافت. فرهادی سال گذشته نیز در موسسه تحت مدیریت همسرش، کارگاه فیلمنامه را برگزار کرده بود و در آن مقطع در همان موسسه کارگاه «محمود کلاری» و «هایده صفی یاری»؛ دوستان همکارش در زمینه های «فیلمبرداری» و «تدوین» هم برگزار شد. فرهادی در سال های اخیر در خارج از کشور هم کلاس های فیلمنامه نویسی را برگزار کرده که از جمله در «تورنتو» بوده است.
 
آينه نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
3
1
خلایق هر چه لایق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
3
1
حتی اگه مفت هم باشه باز ارزش نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار