مراسم عروسی شگفت انگیز روی کوه «اورست»
کد خبر: ۷۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
شنا بر خلاف جریان آب؛
یک زوج کالیفرنیایی ثابت کردند، اگر با عشق نمی توان کوه ها را جابجا کرد، لااقل می توان از کوه بالا رفت. اشلی و جیمز یک زوج خوشبخت کالیفرنیایی که دیگر از کلیشه ها و تکرارهای مراسم عروسی خسته شده اند، تصمیم گرفتند تا یک کار درست و حسابی انجام دهند؛ شنا بر خلاف جریان آب.
عکس های شورانگیز از ازدواج بر روی «اورست»
اختصاصی «تابناک با تو»؛ با عشق چه کارهای محالی که نمی توان انجام داد. می شود فرهاد شد و کوه را کند، یا مجنون بود و سر به کوه و بیابان گذاشت، و حتی با قدرت عشق می توان کوه های سر به فلک کشیده را جابجا کرد.
 
 
یک زوج کالیفرنیایی ثابت کردند، اگر با عشق نمی توان کوه ها را جابجا کرد، لااقل می توان از کوه بالا رفت. اشلی و جیمز یک زوج خوشبخت کالیفرنیایی که دیگر از کلیشه ها و تکرارهای مراسم عروسی خسته شده اند، تصمیم گرفتند تا یک کار درست و حسابی انجام دهند؛ شنا بر خلاف جریان آب. آن دو به جای خرج کردن پولشان برای یک مراسم عروسی کِسل کننده و پر ریخت و پاش و صد البته گرفتن عکس های ملال آور آتلیه ای، رفتن به کوه اورست را انتخاب کردند.
 
بی شک عکس های این مراسم عروسی بسیار دیدنی و حماسی است. اشلی ۳۲ سال و همسرش جیمز ۳۵ سال دارند، آنها حدود یک سال وقت خود را صرف برگزاری این مراسم و دریافت آموزش های لازم کوهنوردی کردند.
 
در اوایل مارس وقتی وارد نپال شدند، هیچ کسی برایشان فرش قرمز پهن نکرده بود. در این سفر سخت و متفاوت چارلتون چرچیل عکاس هم همراهشان بود و بعد از سه هفته کوه پیمایی به ارتفاع ۱۷۰۰ پایی رسیدند و شروع به عکس گرفتن کردند.
 
منظره ی شگفت انگیزی بود، آبی دل انگیز، رنگ سفید برف های دست نخورده و قلوه سنگ ها و صخره ها اورست، شاید به دردسرش می ارزید.
 
بیایید برای این زوج آرزوی خوشبختی کنیم و برایشان به خاطر همه چیز از جمله شجاعتشان انرژی مثبت بفرستیم. از کجا معلوم شاید یکی از میان ما روزی بخواهد جشن ازدواجش را روی دامنه های سرد و پربرف یک کوه زیبا برگزار کند، بالاخره هیچ کس از فردای خودش خبر ندارد.
 
در این گزارش شما را به دیدن عکس های این زوج بر فراز کوه اورست دعوت می کنیم و یک بار دیگر برایشان آرزوی خوشبختی می نماییم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
6
3
شما که بالا تنه عروس را هاشور زدید بهتر بود دقتی هم به لباس آویزان عروس هم می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
نه بابا تو سایت های خارجی هم همین شکلیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
1
2
اين چيزا به ايران نميخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
2
1
خب که چی لابد عروس رفته لباس کوهنوردی بپوشه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار