بیرون آوردن یک مار زنده از شکم مرد چینی
کد خبر: ۷۲۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
این مرد 49 ساله فکر می کرد دچار یبوست شده و برای درمان خود به مصرف داروهای گیاهی ضد یبوست و وارد کردن مار آبی به بدنش روی آورد.

بیرون آوردن یک مار زنده از شکم مرد چینی به گزارش «تابناک باتو» ؛ انتشار ویدئویی از عمل جراحی روی مرد چینی و خارج کردن مار زنده از معده او ، موچب شگفتی کاربران دنیای مجازی شده است. روزنامه میرور انگلستان نوشت که این مار پس از خارج شدن از معده این بیمار، تکان می خورد.

این مرد 49 ساله فکر می کرد دچار یبوست شده و برای درمان خود به مصرف داروهای گیاهی ضد یبوست و وارد کردن مار آبی به بدنش روی آورد.

مرد چینی پس از آن دچار معده درد شد به شکلی که از پزشکان کمک خواست تا مار را که حدود نیم متر طول داشت از معده اش خارج سازند.

وی اعتراف کرد که خودش مار را از مقعد به بدنش وارد کرده تا از یبوست مزمن رهایی یابد . با این کار لوزالمعده مرد چینی سوراخ شد وحال وی پس از عمل جراحی و خارج کردن مار وخیم گزارش شده است.

العالم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
1
غیر ممکن است چگونه مار از درون مدفوع خشک شده درون رودهها عبور کرده و پس از سی متر روده پر از مدفوع خود را به معده رسانده اصلا چور نفس کشیده چون رودهها پر است از مدفوع و گاز سمی و اسید که گوشت و غذا را تخمیر می کند
این دروغ شاخدار است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار