کودک 6 ماهه قربانی بی‌دقتی در رانندگی شد
کد خبر: ۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: 2017 March 28    -    ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ساعاتی پیش برخورد دو دستگاه خودروی پراید موجب کشته شدن مادر35 ساله و کودک 6 ماهه شد.

«علی فخار سلیمانی» مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: ساعاتی پیش برخورد دو دستگاه خودروی پراید در جاده ورسج به ضیاءآباد حادثه آفرید.

 وی افزود: پس از اعلام حادثه و با توجه به تماس‌های مکرر و اعلام مصدومان زیاد، سه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس تاکستان، قره‌باغ و ضیاءآباد به محل حادثه اعزام شدند.

فخار سلیمانی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و به بررسی وضعیت آسیب‌دیدگان پرداختند.

مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی یاد آورشد: در این حادثه دو پراید از مقابل به هم برخورد کردند که مادر 35 ساله و کودک 6 ماهه در دم جان باختند.

فخار سلیمانی اعلام کرد: این حادثه 4 مصدوم دیگر داشت که یک مصدوم به بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان و سه مصدوم دیگر به بیمارستان شفا در تاکستان اعزام شدند.

مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: متأسفانه در این ایام نوروز تاکنون شاهد جان باختن چندین نفر از هموطنان در سطح جاده‌های استان قزوین بوده‌ایم که همه این حوادث بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی در رانندگی هم‌چنین سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی بوده است. 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار