راز جسد سوخته شده خانم معلم رامهرمزی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۶۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

دادستان رامهرمز در گفتگویی ، آخرین جزییات جسد سوخته شده خانم معلمی را که حدود 5 روز پیش در کوههای اطراف این شهر پیدا شده بود را تشریح کرد.

قاسمی نژاد گفت: اینکه جنازه پیدا شده کلیه و کبد نداشته صحت ندارد و این شایعه از روی نا آگاهی به مسائل پزشکی بوجود آمده است زیرا در کالبد شکافی کلیه قسمتهای بدن باز گشایی و از اعضای بدن نمونه برداری می شود و بعد از نمونه برداری دوباره دوخته می شود.

وی با تصریح بر اینکه تحقیقات جهت مشخص شدن واقعیت همچنان ادامه دارد ،اظهار کرد: جواز دفن جسد مرحومه صادر شده و دیروز پنج شنبه نیز به خاک سپرده شد اما نمونه برداشته شده به پزشکی قانونی استان منتقل شد تا علت مرگ مشخص شود.

دادستان رامهرمز با تاکید بر اینکه هیچ گونه ت.... جنسی  صورت نگرفته است ، خاطر نشان کرد : احتمالاتی در مورد مرگ این خانم متصور است اما اظهار نظر در این خصوص زود است و باید تا وصول نتیجه از طرف پزشکی قانونی صبر کرد.

این مقام مسئول اشاره ای به بعضی شایعات این چند روز اخیر در فضای مجازی شهرستان کرد و گفت : بعضی عکس های منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد و می شود از اینترنت این تصاویر را دانلود کرد البته در مورد خبری در خصوص اینکه "همزمان سه جنازه سوخته شده ازطرف پزشک قانونی اهواز آوردند بیمارستان بقایی و .. "هم فردا مدیر کل پزشکی قانونی استان جواب می دهد.

 قاسمی نژاد در ادامه هم به یکی دیگر از شایعات مطرح شده پرداخت و عنوان کرد: خبر پیدا شدن یک جسد سوخته در صندوق عقب یک خودرو که باز به شکل دیگری منتشر شده است، مربوط می شود به حادثه پارک گمبوعه حمیدیه که هویت قاتلین این شخص دو روز قبل مشخص شده است.

وی در پایان بیان داشت: مردم اخبار دقیق را صرفا از طریق پایگاه های خبری موثق پیگیر باشند و به شایعات مطرح در فضای مجازی توجه ننمایند.

منبع: رکنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Netherlands
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
پایگاههای خبری موثق که صدا و سیما است که به زور می رسه که وقوع چنین حوادثی در آمریکا اروپا .... را تجزیه و تحلیل بکند و اگر درباره حوادث خودمان هم خبری داشته باشد فقط جهت رفع تکلیف است مثلا ساعت 2 بامداد پخش میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv