26 کارگاه آموزشی برای آشنایی با سامانه 1888
کد خبر: ۶۶۳۷۵
تاریخ انتشار: 2017 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
سامانه نظارت همگاني 1888 شهرداري منطقه 14از نیمه سوم دی ماه اقدام به برگزاري26گارکاه آموزشی با هدف آشنا سازي و اطلاع رسانی شهروندان با فعاليت های اين سامانه کرد.
 26 کارگاه آموزشی برای آشنایی با سامانه 1888
 
26 کارگاه آموزشی برای آشنایی با سامانه 1888   به گزارش «تابناک باتو»؛ سامانه نظارت همگاني 1888 شهرداري منطقه 14از نیمه سوم دی ماه اقدام به برگزاري26گارکاه آموزشی با هدف آشنا سازي و اطلاع رسانی شهروندان با فعاليت های اين سامانه کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 14، در راستاي آشناسازي و اطلاع رسانی شهروندان با فعاليت ها و اهداف سامانه نظارت همگاني 1888،از نیمه سوم دی ماه سال جاری با حضور شهروندان در26کارگاه آموزشی که درسرای ها محلات نواحی ششگانه برگزار شد؛ آموزش پیرامون زمان تشکیل سامانه 1888و نحوه ثبت پیام شهروندان و همچنين چرخه گردش پيام در سامانه و نحوه رسيدگي به پيام هاي شهروندان ارائه شد.

همچنین در این کارگاه های آموزشی از شهروندان گرامی خواسته شد به عنوان یک شهروندمسئول همیشه امور  مربوط به محله ای را که درآن زندگی می کنند برایشان مهم بوده و با ارائه نظرات وپیشنهادات سازنده و مفید درآبادانی آن کوشا باشند، چون درسامانه 1888 نظارت بر اجراي دقیق وظايف محوله به شهرداري با نگرشی مبتني بر شفافيت، پاسخگويي واطلاع‌رساني مورد تأكيد است.

گفتنی است، شعار شهروند مسئول ـ مدیر پاسخگو به شهروندان گرامی توصیه شده است تا همیشه خود را درخصوص پاکیزگی کوچه و محله خود را مسئول بدانند و در همکاری و همیاری با نهاد شهرداری تلاش و کوشش کنند.

در همین راستا به شهروندان گرامی توصیه شد، همواره خود را شهروند مسئول دانسته و خود را در اداره امور شهریاری رسان شهرداری بدانند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار