چگونه پای نقشه ماهواره‌ای مشهد به مراسم اسکار باز شد؟
کد خبر: ۶۶۰۱۴
تاریخ انتشار: 2017 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
 

« این سرزمین، سرزمین من است و می تواند سرزمین تو نیز باشد.» این شعاریست که آذین والی طراح شال منحصر به فرد انوشه انصاری(بانوی فضانورد ایرانی ) به عنوان نماینده اصغرفرهادی در مراسم اسکار برای کالکشن 2017خود انتخاب کرده است. طرح هایی که برگرفته از تصاویر ماهواره ای ناسا است.

با بررسی سایت Cityzenbyazin ، فیسبوک و صفحه اینستاگرام این طراح با شال، لباس و کیف هایی روبه رو شدیم که نقشه ماهواره ای شهرهای مختلف جهان و ایران از جمله تهران، اصفهان، لندن، پاریس، میامی و دیگر شهرهای جهان در آن دیده می شد.

جالبتر اینکه این صفحات هنوز آنچنان در بین کاربران صفحات مجازی شناخته شده نیست چرا که تعداد کامنت ها و لایک های این صفحات به تازگی به 200 مورد رسیده است. آذین والی متولد ایران و بزرگ شده آمریکاست.

او نه فقط در طراحی لباس و مد فعالیت دارد بلکه به تازگی به همراه یک شریک آمریکایی، صاحب یک شرکت طراحی و معماری داخلی به نام«I-BeamDesign» در نیویورک شده است و در دنیای معماران، زن شناخته شده ایست.

او همچنین در گیرودار طرح های فضایی اش از موضوعات سیاسی غافل نمانده و عکس هایش در تظاهرات زنان علیه ترامپ نیز دیده می شود.

او در جراید انگلیسی زبان مثل نیویورک تایمز، میل آنلاین هافینگتون پست، سانفرانسیسکو کرونیکل مطرح بوده است و در دویچه وله در رابطه با مرز کار و زندگی اش گفته است: «منزل خود در واقع استودیوی من است. کار و زندگی من با هم یکی است و خیلی اثری از چیزهای شخصی من در آن جا نمی بینید، مثل عکس خانوادگی و نمی دانم از این برنامه ها. برای من جالب است که هر دفعه هر کاری که می گیرم در واقع پایم را در کفش زندگی یک نفر دیگر می کنم. خوبی این حرفه این است که می توانم خودم را در جای دیگران تصور کنم و این جا مدام عوض می شود.»

او نیز در مراسم اسکار حضور داشته و در فیسبوک خود اشاره کرده است که استفاده از این شال( طرحی براساس نقشه هوایی مشهد)بر دوش انوشه انصاری در این مراسم را افتخاری برای خود می داند.

والی، در یکی از پست هایش به کفش او نیز در مراسم اسکار اشاره کرده است و آن را انتخاب خود می داند. انوشه انصاری نیز در توئیتی از او به خاطر پیشنهاد شال طرح مشهد تشکر کرده است.

آذین والی که تلفیقی از هنر معماری و نقشه های هوایی را در دنیای مد آن هم به شکلی که پیش از این در جایی دیده نشده بود، آورده است ازحضور سلبریتی های مختلف ایرانی و خارجی در بین مدل هایش نیز بهره برده است.

از جمله فاطمه معتمد آریا با شالی با نام نقشه هوایی تهران. در رابطه با نرخ محصولات این طراح نیز گفته می شود قیمت شال مشهد در دو جنس ابریشم و کشمیر با قیمت های 275 و 145 دلار به فروش گذاشته شده است که به پول ایران حدود یک میلیون تومان برای جنس ابریشمی و پانصد هزار تومان برای مدل کشمیری آب می خورد.

گفتنی است شال های موجود در سایت با قیمت متوسط 295 دلار،لباس ها با قیمت میانگین 2 هزار دلار و کیف هایی با قیمت 800 دلار برای فروش گذاشته شده است.

به عنوان مثال شال تهران با قیمت 145 دلار، لباس تهران با قیمت 1813 دلار و کیف با نقشه هوایی تهران با مبلغ 975 دلار آماده خرید دوستداران این سبک فضایی است.  

 

طراحی نقشه هوایی مشهد بر روی شال انوشه انصاری + عکس
 
هفت صبح
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار