عجیب ترین ضرر گوشت گاو برای بدن!
کد خبر: ۶۵۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
فاطمه معینی درباره تغذیه مناسب برای کاهش استرس و افسردگی اظهار داشت: با وجود پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی که موجب فراهم شدن آسایش بیشتر و راحت شدن زندگی انسان شده اما متأسفانه امروزه شاهد افزایش میزان استرس و افسردگی در جوامع بشری هستیم.

به گفته وی عوامل متعددی مانند ورزش، تغذیه و محیط زندگی در کاهش استرس نقش دارد و اهمیت نقش تغذیه در سلامتی،کاهش استرس و افسردگی انکار ناپذیر است.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران خاطرنشان کرد: غذاهای مورد استفاده روزانه افراد می‌تواند موجب افزایش نشاط, سرزندگی و کاهش اضطراب شود و به بیان دیگر غذاها نقش زیادی را در کاهش استرس و افسردگی دارند.

معینی تصریح کرد: غذاهایی که موجب بروز افسردگی و استرس می‌شوند را نباید زیاد مصرف کرد که می‌توان به غذاهای سرخ کردنی, گوشت گاو و گوساله، شترمرغ، ماهی نمک‌سود، سیرابی، پاچه، پنیر کهنه، سوسیس و کالباس اشاره کرد.

وی متذکر شد: همچنین کلم، گل کلم، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی، قارچ، عدس، نخود سبز، لوبیا سبز ، باقلا، غذاهای تند و شور و ترش، تره، سیر، پیاز، خردل نیز در بروز افسردگی و استرس نقش دارند.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران یادآور شد: تمام غذاها و میوه‌های ترش و ترشیجات، چای پررنگ، قهوه، نسکافه، کم‌خوابی و گرسنگی برای افراد دچار استرس و افسردگی بسیار مضر است و باعث تشدید علایم می‌شود همچنین شام نخوردن و گرسنه خوابیدن در شب نیز بسیار مضر است.
 
سلامت نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
4
خب مگه دیگه چیزی هم میمونه که بخوریم ؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار