تصادف زنجیره ای در بزرگراه یادگار امام
کد خبر: ۶۵۴۰۸
تاریخ انتشار: 2017 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاههای ۸ و ۸۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به بزرگراه یادگار امام(ره)، پایین تر از خیابان آزادی رهسپار شدند.

محمد یزدانی رئیس ایستگاه ۸۵ آتش نشانی تهران گفت: چون پس از این تصادف زنجیره ای، ترافیک بسیار شدیدی در محل ایجاد شده بود، نیروهای آتش نشانی به ناچار از مسیر مخالف، خود را به محل حادثه رساندند و در محل مشاهده شد تعداد ۶ دستگاه خودروی سواری به شدت با یکدیگر برخورد کرده که علاوه بر وارد آمدن خسارات مالی منجر به نشت بنزین از خودروها نیز شده بود.

وی با بیان این که یکی از راننده های این خودروها آسیب سطحی دیده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی ابتدا راننده مصدوم را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و همزمان نیز با قرار دادن علائم هشدار دهنده در صحنه حادثه و قطع جریان برق خودروهای تصادفی، محل حادثه را ایمن کردند و همچنین با استفاده از تجهیزات مخصوص از نشت بنزین جلوگیری کردند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن جاده و عادی شدن عبور و مرور، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار