آرزویی که رضا گوچی به آن رسید
کد خبر: ۶۲۰۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 January 23    -    ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
 مهاجم ایرانی دو بار تا مرز هت تریک در لیگ هلند پیش رفت. او یک بار در بازی ایگلز و بار دیگر در بازی دان هاگ دو بار گلزنی کرد و در هر دو مسابقه تلاش کرد تا هت تریک کند. رضا گفته بود دوست دارد امسال در یکی از بازی ها هت تریک کند و این اتفاق شب گذشته در یکی از مهمترین بازی های فصل افتاد؛ مقابل آیندهوون. او با این هت تریک توانست به یکی از آرزوهایش در لیگ هلند برسد و بی شک حالا یکی از بزرگترین آرزوهایش کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
1
بازیکنان ایرانی خوب تو اروپا جا افتادن و این یک افتخاری برای این ملت هست.فوتبال در کشور ما جایگاهی خوبی دارد لیکن لیگ باشگاهی ایران از نظر رده بندی جز لیگ های مهم دنیا نیست و حتی در اسیا هم چندان به چشم نمی اید.بنده معتقدم کشورهای شرق اسیا چه از لحاظ لیگ چه باشگاهی وضع بهتری دارند.لیگ ایران بیشتر به لیگ های عربی شباهت دارد و بیشتر پای منافع و جیب اشخاص در میان هست.لیکن باید تلاش کرد تا غربی ها در لیگ ما جذب بشوند نه لیگ های کشورهای عربی یا شرق اسیا و ترکیه و ....اگر ایران مانند ترکیه مستقیما با اروپا مرز داشت شاید شرایط بهتر بود ولی با این حال می توان از کشورهای همسایه مثل ارمنستان و اذربایجان و ترکیه که در لیگ اروپا جایگاه نسبتا مناسبی دارند سرمایه گذاری کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
رضا قوچانی از افخارات ورزش ایران به ویژه فوتبال می باشد. قدر این بازیکنان را بدانیم به نظر من فدراسیون فوتبال روی آنها سرمایه گذاری نماید و نگذارد مثل نسل علی دایی و دوران آنها به بیهودگی بگذرد. ازجمله اینکه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نقشه داشته باشد تا اینکه بی پشتوانه نباشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار