مدل موهای متفاوت و خاص آرمور
کد خبر: ۶۰۵۴۴
تاریخ انتشار: 2017 January 09    -    ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
وقتی نوبت به اصلاح مو می رسد، لیزا فارال (Lisa Farrall) یک از بهترین ها در این زمینه است. مجموعه آرایش و اصلاح موی این خانم آرایشگر با نام آرمور (Armour) در سه بخش از جوایز موی سیاه، مقام اول را کسب کرد و همچنین در میان فینالیست های جوایز معتبر British Hair Awards 2016 قرار گرفت.
 مجموعه مدل موهای آرمور در مسابقات British Hair Awards 2016
 
مجموعه مدل موهای آرمور در مسابقات British Hair Awards 2016«اختصاصی تابناک باتو» وقتی نوبت به اصلاح مو می رسد، لیزا فارال (Lisa Farrall) یک از بهترین ها در این زمینه است. مجموعه آرایش و اصلاح موی این خانم آرایشگر با نام آرمور (Armour) در سه بخش از جوایز موی سیاه، مقام اول را کسب کرد و همچنین در میان فینالیست های جوایز معتبر British Hair Awards 2016 قرار گرفت.
آرمور (با میکاپ و آرایش Suhyun Kang-Emeryshot و با عکاسی Luke Nugent) تکریم و احترامی به فرهنگ آفریقایی است. این مجموعه، مفهوم قدرت و زیبایی خاصی را به تصویر می کشد که به دست آوردن آنها معمولاً بسیار سخت و دشوار است. البته مدل موهایی که مشاهده خواهید نمود همگی با استفاده از کلاه گیس های طبیعی یا همان Afro درست شده اند. تابناک باتو، شما را به تماشای این مجموعه بسیار زیبا و دیدنی از استایل های موی آرمور خانم لیزا فارال دعوت می کند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار