کفش هوشمندی که تصاویر دلخواهتان را نمایش می دهد
کد خبر: ۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: 2017 January 04    -    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
یک استارتاپ آمریکایی کفش کتانی هوشمندی را طراحی کرده است که به غیر از اینکه هیچ‌ وقت از مد نمی‌افتد، پشتش یک صفحه‌ نمایش LED دارد که تصاویر ثابت و متحرک به نمایش در می‌آورد.
کفش هوشمندی که تصاویر دلخواهتان را نمایش می دهد
شرکت «ویکسول» این کتانی هوشمند را طوری طراحی کرده است که LED پشت آن توسط اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمند کاربر نصب شده است، تصاویر گرافیکی ایستا یا متحرک را نمایش می‌دهد. این محصول «ماتریکس» نام دارد و قابلیت نمایش تصویر آن فقط به تصاویر پیش‌فرض اپلیکیشن محدود نمی‌شود و کاربر می‌تواند از هر سوژه‌ای که می‌خواهد عکس بگیرد و آن را روی کتانی‌اش به نمایش درآورد.
این کفش مجهز به حسگرهایی برای تشخیص صدا، نور، میزان خم‌شدگی کفش و همچنین شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و مغناطیس‌سنج است. جالب است که این کتانی هوشمند قابلیت پخش تصاویر با موزیک در حال پخش را نیز دارد و حتی با بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی نیز سازگاری دارد و طراحان آن این امکان را در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده است تا بتوانند اپلیکیشن‌های بیشتری برای این کفش بسازند.
این کفش انرژی مورد نیاز برای نمایش تصاویر را از باتری تامین می‌کند که به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. کاربر کفش را روی سطح شارژر می‌گذارد و در عرض دو ساعت کفش شارژ می‌شود و تا هشت ساعت نیروی لازم کفش تامین می‌شود.
 
دانلود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار