لاس وگاس در آینده چه شکلی خواهد داشت؟
کد خبر: ۵۹۲۰۹
تاریخ انتشار: 2016 December 27    -    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
bato-adv
bato-adv

واقعیت مجازی در لاس وگاس

این شهر با تکنولوژی های پیشرفته غریبه نیست. همایش CES که همه ساله جدیدترین و نوآورانه ترین تکنولوژی ها در آن به نمایش در می آید در لاس وگاس برگزار می شود؛ و تکنولوژی واقعیت مجازی که یکی از داغ ترین مباحث در زمینه ی ساخت وسایل الکترونیکی بوده در چند سال گذشته در نمایشگاه CES لاس‌وگاس حضور پررنگی داشته است.

اپلیکیشن واقعیت مجازی وگاس و تورهای 360 درجه ای که در مرکز GeoVegas برگزار می شود نشان می دهد که این شهر یکی از بهترین مراکز برای امتحان و توسعه ی تکنولوژی های واقعیت مجازی است. یکی از اهداف این شهر ساخت کازینوهایی است که افراد در آنها با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی هر بازی، چشم انداز و رقیبانی را که دوست دارند انتخاب کنند. و یا اینکه مهمانان با استفاده از این تکنولوژی در اتاق هتل روی تخت دراز بکشند و کنسرت های موردعلاقه‌ی خود را از ردیف اول تماشا کنند.

وگاس در حال حاضر شهری است که تا جای ممکن هر چیزی در آن وجود دارد. تصور کنید که با استفاده از واقعیت مجازی چه سطح جدیدی از ناممکن ها در این شهر به ممکن تبدیل خواهد شد!

لاس وگاس در آینده چه شکلی خواهد داشت؟

هتل هایی پیشرفته و با آخرین تکنولوژی ها

هتل های موجود در لاس‌وگاس در حال حاضر پیشرفته ترین و معروفترین هتل های دنیا بوده و رکوردهای زیادی به نام آنها ثبت شده است. مثلا هتل Venetian Palazzo از زمان تاسیس تا سال 2015 بزرگترین هتل دنیا بود، و یا مثلا بزرگترین چشمه شکلاتی دنیا در هتل بلاژیو قرار دارد.

تکنولوژی در این زمینه هم نقش اصلی را بازی می کند. بسیاری از امکانات لوکسی که در این شهر قرار دارد، از صفحه نمایش های بزرگ فوق پیشرفته گرفته تا رستوران هایی که مولکول های غذا را هم مشخص می کنند، به وسیله ی تکنولوژی های جدید به وجود آمده‌اند. هتل SLS وگاس به تازگی قرارداد همکاری‌ای با سامسونگ امضا کرده تا مهمانانش با استفاده از ابزارهای هوشمند سامسونگ مثل نمایشگرهای مختلف و دستگاه های گلکسی همه‌ی امکانات از لحظه ی ورود به هتل تا خروج را به انتخاب خود شخصی سازی کنند. هتل Wynn لاس وگاس نیز در قرارداد جدید خود با آمازون، همه ی 4748 اتاق موجود در هتل را به سیستم بدون سیم و تشخیص دهنده‌ی صدای "اکو” مجهز کرده است.

زیاد دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نزدیک تکنولوژی های این هتل ها حتی از تصورات ما نیز فراتر بروند. شاید به زودی سیستم های هوش مصنوعی نوشیدنی مورد علاقه‌ی ما را بدون اینکه سوالی بپرسند دقیقا در همان ثانیه ای که اراده می کنیم به دست ما برسانند. و یا اینکه پنجره ی اتاق ها به نمایشگرهای واقعیت افزوده‌ای تبدیل شوند و به دلخواه ما مناظر را نمایش دهند.

محیطی عالی برای پیشرفت کسب و کارهای نوپا

شرکت زاپوس که در حال کار بر روی پروژه ی دوباره سازی مرکز شهر لاس‌وگاس است و تاکنون 350 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است، تنها یکی از پروژه های نوپایی است که در این شهر طرح ریزی شده. "صندوق تکنولوژی وگاس” یکی از شتاب دهنده های استارتاپ در لاس وگاس است که به کسب و کارها نوپا کمک کرده تا از زمین بلند شده و فعالیت خود را به طور جدی آغاز کنند. این صندوق تا به حال توجه بسیاری از افراد معروف و فعال در زمینه‌ی تکنولوژی را به خود جلب کرده است.

با توجه به قیمت های بسیار بالا در دره‌ی سیلیکون بسیاری از استارتاپ ها به دنبال محل جدیدی برای توسعه‌ی کسب و کارِ نوپای خود هستند، و به نظر می رسد که لاس وگاس برای این افراد محل جذابی است؛ و البته زیرساخت ها و نیروی کار این شهر این به صورتی است که استارتاپ ها به راحتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

در شهری مثل لاس وگاس که همیشه نور در آن وجود دارد، آینده از هر زمان دیگری روشن تر است.

 
ديجي رو
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv