ایده های هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس
کد خبر: ۵۳۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 28    -    ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
هنر خلاقانه ـ ایده های هنری جالب؛
این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، لباس هایی حیرت آور بر تن آنها می کند؛ لباسهایی که برای هر طراح لباسی شبیه به یک رویاست.
 40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس
 
40 ایده هنری بامزه و خلاقانه ادگار آرتیس  اختصاصی «تابناک باتو»؛ ادگار آرتیس (Edgar Artis) تصویرگر امریکایی است که تلفیق شگفت انگیزی از تکه های کاغذ درآورده شده و نقاشی های مداد را با استفاده از اشیای روزمره خلق می کند.

این هنرمند قدرت خیال پردازی خلاقانه و شگفت انگیزی دارد و پس از اینکه تصویری از خانم ها را نقاشی می کند، لباس هایی حیرت آور بر تن آنها می کند؛ لباسهایی که برای هر طراح لباسی شبیه به یک رویاست.

آیا وسایلی را که از پنیر، نودل (رشته فرنگی)، چغندر، کبریت های سوخته و ماسه رنگی ساخته شده اند، دیده اید؟ این هنرمند می تواند به کمک نقاشی و طراحی مینیمالیستی، نقاشی های شگفت انگیزی را با مداد انجام دهد.
ادگار آرتیس می تواند هر الهامی را از دور و اطراف خود به تصویر بکشد؛ خواه شاخه های شکسته باشد یا گل های پرپر شده و یا حتی سایه ها.

بیایید کمی غذا برای تفکر و تأمل به طراحان مد و فشن خوب خود بدهیم، شاید دفعه بعدی، آنها بتوانند لباس هایی را که سازگار با محیط زیست باشند، ارائه دهند. در مورد داشتن یک لباس شبیه به داستان های جن و پری که شما بتواندی آن را بخورید چطور؟ حدس می زنم که مشکلات نگهداری کمتری داشته باشد و مردم می توانند در خانه های کوچک تر نیز زندگی کنند.

بنابراین دفعه ی بعد که در حال جستجو برای یک لباس مهمانی خوب هستید، کافی است که مقداری گل یا غذا جمع آوری کنید تا لباس سفارشی شما در یک چشم به هم زدن آماده شود.

می دانم که بامزه و جالب به نظر می رسد اما هر چیزی در این دنیای واقعی امکان پذیر است. از تماشای این آثار هنری خلاقانه که توسط ادگار آرتیس خلق و الهام گرفته شده است، لذت ببرید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینال روان پریش بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
13
فوق العادست . خیلی زیبا و خلاقانه ، فقط اشکالش اینه که نمیشه نگهشون داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار