حمله غافلگیرانه حشره گوشتخوار به یک پرنده
کد خبر: ۵۳۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 27    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
این تصاویر شکار یک مرغ مگس خوار توسط یک مانتیس را نشان می دهد. این مانتیس که از نظر جثه بزرگتر از مرغ مگس خوار است، با پاهای جلویی قدرتمند و اره ای خود سینه پرنده را سوراخ کرده و با پای دیگر آن را نگه داشته است. مانتیس تمام وزن خود را به یک پای خود تکیه داده و با پای دیگر خود در حال خوردن طعمه است.
حمله غافلگیرانه حشره گوشتخوار به یک پرنده 
 
حمله غافلگیرانه حشره گوشتخوار به یک پرنده  اختصاصی «تابناک باتو»؛ در حالی که ما معمولا فکر می کنیم مرغ های مگس خوار کوچک و زیبا زندگی بی دردسری را در طبیعت می گذرانند، این پرنده کوچک برای ادامه حیات خود باید زندگی پرچالش و خطرناکی را پشت سر بگذارد.

مبارزه با مرغ های مگس خوار دیگر برای تعیین محدوده زندگی و تلاش برای نیفتادن در دام پرندگان شکاری مانند دلیجه ها (پرنده شکارچی کوچک و از خانواده شاهین ها) و رتیل ها از جمله آنهاست.

این تصاویر شکار یک مرغ مگس خوار توسط یک مانتیس را نشان می دهد. این مانتیس که از نظر جثه بزرگتر از مرغ مگس خوار است، با پاهای جلویی قدرتمند و اره ای خود سینه پرنده را سوراخ کرده و با پای دیگر آن را نگه داشته است.

مانتیس تمام وزن خود را به یک پای خود تکیه داده و با پای دیگر خود  در حال خوردن طعمه است.
این تصاویر توسط یک مزرعه دار گرفته شده است.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
3
این مرغ مگسه نه مرغ مگس خوار چون مگس نمیخوره فقط نوع بال زدنش شبیه مگسه به همین خاطر بهش میگن مرغ مگس
اینم منبع ویکی پدیا
مگس‌مرغ پرنده‌ای است از راستهٔ پرستوسانان (Apodiformes)، از خانوادهٔ مگس‌مرغیان (Trochilinae). این پرنده تنها بومی قاره آمریکا است. در فارسی به آن مرغ مگس‌خوار هم می‌گویند که غلط مصطلح است چون این پرنده مگس نمی‌خورد و تنها به علت سرعت زیاد بال زدن و شباهت بالهایش به مگس به این نام مشهور شده است. این پرنده مرغ مگس سان نیز نامیده می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
نه بابا!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار