ده نکته ساده برای بهتر لباس پوشیدن؛ مخصوص آقایان
کد خبر: ۴۹۷۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2016 September 21    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
آقایان معمولا وقت کمی برای ظاهر خود صرف می‌کنند. ۱۰ نکته برای داشتن ظاهری مناسب در وقت کم را خواهید خواند.
چگونه درست لباس بپوشیم

 
ده نکته ساده برای بهتر لباس پوشیدن؛ مخصوص آقایانقابل قبول است که اکثر مردان پر مشغله هستند و وقت کافی برای رسیدن و سر و ظاهر خود ندارند. اما این دلیل مناسبی برای بد لباس پوشیدن نیست. در ادامه ۱۰ راه برای بهتر لباس پوشیدن آقایان را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱ . فقط شلوارهایی بپوشید که سایزتان باشد.

یک شلوار با سایز مناسب باورنکردنی خوب است. شما با آن‌ها احساس راحتی خواهید کرد و همچنین ظاهری جذاب و زیبا خواهید داشت. اما متاسفانه اکثر آقایان وقتی به خرید می‌روند این راز را نمی‌دانند و فکر می‌کنند شلوار‌ای گشاد احساس راحتی به آن‌ها می‌دهد.

چگونه درست لباس بپوشیم

شلوار باید با کفشتان کمی برخورد داشته و موج‌دار شود. اگر بلند‌تر باشد ظاهری نامناسب پیدا می‌کند و اگر کوتاه‌تر باشد فاجعه است.

بسیاری از افراد شلوار‌هایی می‌پوشند که عرض زیادی دارد. اما این شلوار‌ها در مقابل شلوار‌های فیت ظاهری نامناسبی دارند. اگر واقعا به پوشیدن شلوار جین علاقه‌دارید به جای جین گشاد٬ یک مدل جذب را انتخاب کنید 

۲. لباس‌های رسمی و غیر رسمی را با هم نپوشید

یکی از اشتباهات رایج در انتخاب لباس ترکیب کردن لباس‌های راحت و غیر رسمی با لباس‌های رسمی و اداری است. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در این شاخه پوشیدن شلوار جین آبی با کفش مشکی براق است. دیگر اشتباه رایج پوشیدن پیراهن رسمی با شلوار جین است که این عدم تطابق‌ها کاملا حس می‌شود.

چگونه درست لباس بپوشیم

راه حل ساده است٬ قوانین را رعایت کنید حتی برای بیرون رفتن عادی٬ اگر نی‌خواهید غیر رسمی بپوشید کاملا غیر رسمی و راحت باشید ولی اگر قرار بر پوشیدن لباس رسمی است باید تک تک لباس‌ها رسمی باشند

۳. رنگ کفش را مناسب با لباستان انتخاب کنید

افراد زیادی کفش‌هایی می‌پوشندکه با لباسشان جور نییست. در عکس پایین یک راهکار برای انتخاب رنگ مناسب بیان شده

چگونه درست لباس بپوشیم

به این شکل که برای کت سورمه‌ای و خاکستری روشن هر دو رنگ قهوه‌ای و مشکی پیشنهاد شده. برای رتگ زغالی و مشکی٬ کفش مشکی پیشنهاد می‌شود و همچنین برای رنگ قهوه‌ای کفش قهوه‌ای بهترین گزینه است.

۴. کت و ژاکت با سایز مناسب بپوشید

چگونه درست لباس بپوشیم

سریع‌ترین راه برای این که در نگاه اول ظاهری ژولیده داشته باشید پوشیدن کت و ژاکت با سایز نامناسب است. اگر کوچک باشد آستین‌ها کوتاه می‌شود٬ شانه‌ها کش می‌آیند و شکم شما بیرون می‌زند. اگر بزرگ باشد شانه‌هایتان آویزان می‌شود و در لباس گُم خواهید شد.

۵. کفش‌ مخصوص اسکیت نپوشید

چگونه درست لباس بپوشیم

بسیاری از افراد بالای ۲۵ سال هنوز از این مدل کفش‌ها می‌پوشند. در همه حال حتی زمانی که به دانشگاه می‌روند این کفش‌ها را رها نمی‌کنند. در واقع باید بدانیم که این کفش‌ها ظاهر نامناسبی به پاهایمان می‌دهند و باعث می‌شود  بیش از حد بزرگ به نظر بیایند. 

به جای آن یک جفت بوت یا یک کفش مخصوص دویدن نایک یا هر چیز دیگری که به نظرتان خوب می‌آید را امتحان کنید. هرچه زودتر از این کفش‌ها دور شوید٬ سریع‌تر ظاهری بهتر خواهید داشت.

۶. فقط یکی از لباس‌هایتان طرح داشته باشد

چگونه درست لباس بپوشیم

این یک قانون مد است که نباید لباس‌ها بیش از حد شلوغ باشند. اما واقعیت این است که تنها یکی از لباس‌هایتان طرح‌دار باشد. اگر پیراهنتان طرح دار است کفش و شلوار و کراوات شما باید ساده باشد و همچنین برای موارد دیگر هم این قانون صادق است 

۷. چیب‌هایتان را خالی کنید

چگونه درست لباس بپوشیم

زمانی که جیب‌های شما با کیف پول٬ موبایل٬ کلید و چیز‌های دیگر پر باشد٬ ظاهر کت شما را از بین می‌برد و باعث می‌شود از نیمرخ ظاهری نامناسب به خود بگیرید.. برای درست کردن این مشکل فقط ۳۰ ثانیه وقت لازم است٬ جیب‌ها را از این وسایل خالی کنید٬ همچنین هر چیز غیر ضروری را از داخل کیف پول خود خارج کنید.این راهکار را ممکن است به ظاهر بسیار ساده باشد اما در اصل بسیار موثر است. 

۸. جوراب‌های جذاب بپوشید

چگونه درست لباس بپوشیم

به این دلیل که شما مجبورید کت و شلوار به تن کنید باعث نمی‌شود نتوانید موارد مورد علاقیتان را به ظاهرتان اضافه کنید. جوراب‌ها فرصت بسیار مناسبی هستند. جوراب‌های رنگی که مورد علاقیتان هست را پیدا کنید. این کار به شما حس خوشحالی و نشاط خواهد داد.

۹.  اطمینان پیدا کنید که ظاهرتان مناسب سنتان هست

همان‌طور که سن ما بالا می‌رود و داناتر می‌شویم٬ ظاهرمان باید درخور سن و سال ما باشد. همه‌ی ما افراد بالای ۵۰ سال را دیده‌ایم که مانند جوانان ۲۵ ساله لباس می‌پوشند و کمی هم در دلمان به آن‌ها خندیده‌ایم

چگونه درست لباس بپوشیم

راه حل ساده است٬ رنگ‌های ساده‌تر استفاده کنید٬ بیشتر کلاسیک بپوشید و سعی کنید لباس‌هایتان بیش از ۳ رنگ را در برنگیرد

۱۰. سبک شخصی خود را پیدا کنید

چگونه درست لباس بپوشیم

بعد از خواندن مطالب بالا وقتش رسیده که شما خودتان راجع به ظاهر منحصر به فرد خودتان تصمیم بگیرید. به دنبال رنگ‌ها و سبک‌هایی باشید که باب میل شما هست و در حین این انتخاب نکات بالا را فراموش نکنید.

بنیتا

 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تشریفات
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
4
41
با مواردی که گفتید جز مورد جوراب موافقم ...داشتن کت و شلوار به همراه جوراب رنگارنگ مناسب نیست و گر این فرد لازم شود بنشیند فاجعه است برایش ای جوراب رنگی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
همچنین شلوار کاملاً جذب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
1
4
با تشکر. مطالب مفیدی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
13
6
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت...
وحید نادر شاگرد اتوبوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
6
جوراب ساده سفید و جورایب ساده سرمه ای و جوراب زرد برای مردان بسیار موثر هستند بخصوص اگر قرار هست جایی کفش تان را در بیاورید ؛ (البته رنگ زرد در بازار گیر نمی آید و سفارشی و گران است) ؛ در مردان با صورت سیزه؛ استفاده از پیراهن فیروزه ای مناسب است ؛ و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار