طوفان شمال هنوز قربانی می‌گیرد
کد خبر: ۴۸۱۲۶
تاریخ انتشار: 2016 September 04    -    ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
bato-adv
bato-adv
ناصر چرخسار در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته و مجموعه اقدامات هلال‌احمر و نیروهای امدادی جهت کمک به حادثه‌دیدگان، اظهار داشت:‌ برخورد کامیون ایسوزو با پراید و ال 90 ساعت 23:25 روز گذشته در محور فیروزآباد ـ شیراز سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد که متأسفانه سه نفر از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: واژگونی اتوبوس در محور هراز ـ گزنک در کیلومتر 70 آمل ساعت 23:50 شب گذشته سبب حادثه دیدن 45 مسافر شد که یکی از آنها توسط هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد:‌ سیل و طوفان نیز طی 24 ساعت گذشته 5 استان مازندران، گلستان، سمنان، اردبیل و آذربایجان شرقی را درگیر کرده و 21 شهرستان متأثر از این حادثه شده است.

چرخساز با اشاره به امدادرسانی 6 هزار و 341 حادثه‌دیده افزود: 20 نفر از طریق برپای 5 دستگاه چادر اسکان اضطراری یافته و 3 مصدوم نیز به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی از فوت 4 نفر به دلیل سیلاب در روستاهای آق‌ لور،‌ کلاله و شهر آمل خبر داد و اعلام کرد:‌3 نفر نیز به دلیل برخورد صاعقه در آمل،‌ آزادشهر و قائم‌شهر جان خود را از دست داده‌اند.چرخساز با اشاره به تخلیه 56 واحد مسکونی از آب گفت: 4 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رها شده و هم اکنون امدادرسانی به حادثه‌دیدگاه توسط 294 امدادگر ادامه دارد.

فارس
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv