خودروی الکتریکی با صفر تا صد 2.5 ثانیه+عکس
کد خبر: ۴۷۱۴۸
تاریخ انتشار: 2016 August 25    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
bato-adv
bato-adv
الون ماسک، مدیر و مالک مجموعه تسلا با تایید خبر نصب اولین سری باتری با توان 100 کیلووات در خودروهای جدید این شرکت عنوان کرد: در این پروژه تعداد سلول‌های باتری افزایش یافت تا خودروی مدل S P100D  عنوان سریع‌ترین خودروی شهری با شتاب 2.5 ثانیه و سومین خودروی پرشتاب در طول تاریخ خودروسازی جهان را  کسب کند.

سری جدید خودروهای شرکت تسلا مجهز به سوئیچ سریع‌ترین شتاب ممکن با نام ludicrous mode شده‌اند و در صورتی‌که راننده این سوئیچ را فعال کند تمام توان باتری به صورت لحظه‌ای صرف شتابگیری سریع خودرو خواهد شد.

خودروی الکتریکی با صفر تا صد 2.5 ثانیه!+عکس

 ماسک می‌گوید تنها تعداد انگشت‌شماری خودروی دارای شتاب کمتر از سه ثانیه در جهان وجود دارد. این خودروها مثل سوپراسپرت لافراری از شرکت فراری و پورشه 918 میلیون‌ها دلار قیمت دارند و با توجه به تولید کاملا محدود در صورت توانایی پرداخت قیمت سرسام‌آور آنها همچنان امکان خرید میسر نیست.

وی همچنین خرید خودروهای سوپراسپرت را کاملا غیراقتصادی و غیرمنطقی می‌داند چرا که این خودروهای گرانقیمت تنها دو صندلی و فضای بار بسیار محدودی را در اختیار صاحب خودرو قرار می‌دهند، اما خودروهای تسلا با شتاب‌گیری بهتر مجهز به چهار در و پنج صندلی هستند و فضای بار بسیار بیشتری دارند.

 
دولت بهار
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv