انقلابی که شاهزاده خانم با تاج عروسی‌اش به راه انداخت
کد خبر: ۴۶۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 21    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
در این مطلب به بررسی تاج‌های سنتی و سلطنتی می‌پردازیم و در پایان چند ایده در خصوص انتخاب صحیح تاج عروس برای شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید:
انقلابی که شاهزاده خانم با تاج عروسی‌اش به راه انداخت
وقتی نوبت به انتخاب لوازم اساسی عروسی می‌رسد، هیچ چیز مهم‌تر از انتخاب تاج‌عروس نیست! همه ما دختر خانم‌ها از دوران کودکی خود همواره آرزو داشته‌ایم که روزی تاج سلطنتی ملکه‌ها را در روز عروسی بر سر خود قرار دهیم. در واقع روز عروسی برای هر دختر خانمی یادآور بهترین و به یاد ماندنی‌ترین روز در طول دوران عمر اوست. به نظر شما تاج سلطنتی مناسب هر عروسی است؟! در این مطلب به بررسی تاج‌های سنتی و سلطنتی می‌پردازیم و در پایان چند ایده در خصوص انتخاب صحیح تاج عروس برای شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید:
این درست که تاج عروسی سلطنتی و به عبارتی سنتی از دیرباز مورد توجه همه بوده اما درست پس از مراسم ازدواج خانم کیت‌میدلتون، تاج معروف کارتیه دوباره تحولی باورنکردنی در دنیای تاج و تورعروس به پا کرده است! اما این تاج دقیقا با مقتضیات عروسی میدلتون متناسب بوده است به این معنا که هم میدلتون از خانواده‌ای اشرافی و سلطنتی بوده و بایستی این تاج بر سر او قرار می‌گرفت و هم لباس‌عروس وی به رنگ سفید و نقره‌ای، از جمله گرانترین لباس‌های عروسی قرن لقب گرفته بود.

 

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

به این دو تاج سلطنتی که بر سر شاهزاده «گریس» و شاهزاده «آنت» قرار دارد نگاه کنید. این دوتاج از جمله گرانترین تاج‌های سلطنتی دنیا لقب گرفته‌اند.
اکنون این سوال در ذهن ما تداعی خواهد شد که آیا همه ما بایستی در روز عروسی خود از تاج‌های سلطنتی استفاده کنیم؟ در این مورد با عوامل مختلفی را در نظر بگیریم. مثلا ببینیم که آیا لباس‌عروس ما، تالار عروسی، چیدمان سفره‌عقد و حتی آرایش صورت‌مان کاملا سلطنتی است یا خیر. اگر اینچنین باشد بهترین گزینه، استفاده از تاج‌های سلطنتی است. اگر از تاج‌های گرانقیمت و سلطنتی استفاده می‌کنید، هرگز به دنبال جواهرات بسیار گرانقیت و گوشواره‌های آویز بزرگ نباشید زیرا که این تاج‌ها به تنهایی نمایی خیره‌کننده ایجاد خواهند کرد.

 

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

پیشنهاد مدآنلاین استفاده از ساده‌ترین لباس عروسی در روز عروسی است. می‌دانید چرا تاج کیت‌میدلتون همیشه و در هر دوره‌ای یکی از زیباترین تاج‌های دنیا لقب گرفته است؟ زیرا لباس عروسی او بسیار ساده طراحی شده بود. حتی دنباله لباس و آستین‌های لباس‌میدلتون از پارچه ساده و گرانقیمت و با نمای سنتی دوخته شده بود.

 

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

حتی تاج سلطنتی پرنسس «ماری» به این دلیل اینچنین معروف شده که وی در روز عروسی خود ساده‌ترین جواهرات را به گردن آویخته بود و تنها تاج او به نقطه دید زیبا تبدیل شده بود.

در این بخش چند ایده در خصوص انتخاب تاج مناسب برای عروس‌ها را به شما نشان می‌دهیم با ما همراه باشید.

تاج شاهانه
این نوع تاج، معروف‌ترین تاج در دنیاست. این تاج در صدر تاج‌های عروسی قرار دارد و پیشنهاد ما به شما این تاج است.

تاج جناقی
این نوع تاج نیز طرفداران خاص خود را دارد و بسته به نوع طراحی می‌تواند به صورت تک بند یا دوبند انتخاب شود. بهتر است تاج‌جناقی مرواریدی و یا شیشه‌ای را برای عروسی خود انتخاب کنید.

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

 

هدبند
تاج‌های هدبندی که تقریبا نیمی از پیشانی را می‌پوشانند این روزها بسیار باب شده‌اند. ما این تاج را برای عروس خانم‌هایی که پیشانی بلند دارند توصیه می‌کنیم.

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

 

تاج‌های گلدار
همانطور که از نامش پیداست، این تاج یادآور نماد طبیعت بوده و برای عروس خانم‌هایی که مراسم ازدواج آنها در باغ برگزار می‌شود، توصیه می‌گردد.

جناقی، گل‌دار، شاهانه؛ تاج‌های سلطنتی عروس

 

چه معیاری را باید مد نظر قرار دهیم؟
همواره به یاد داشته باشید که تاج عروس بایستی مقداری از سر او را بپوشاند نه اینکه کل صورت و پیشانی عروس را. در این مورد بهتر است با آرایشگر خود مشورت کنید. تا جاییکه ممکن است از تاج‌های ظریف استفاده کنید تا نمای شینیون موهای شما نیز زیبایی خود را نشان دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
3
17
خوب که چی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
11
یکی میمرد از درد بینوایی یکی می گفت بابا زردک می خواهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار