شهروندان گرسنه یک اسب را قصابی کردند+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۶۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 20    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
ونزوئلایی هایی که در کشور خود به گرسنگی و کمبود مواد غذایی مبتلا هستند، مخفیانه وارد یک باغ وحش در کاراکاس پایتخت این کشور شدند، یک اسب سیاه را از محوطه اش بیرون کشیدند و آن را تکه تکه کردند. این اقدام در اواخر ماه گذشته و در ساعات اولیه صبح رخ داد.

گروهی از مردم، با استفاده از تاریکی شب، مخفیانه وارد پارکی دولتی شدند و این اسب را گرفتند. اسب، تنها نمونه از نوع خود در این باغ وحش بود. سپس اسب را به مکان خلوتی بردند و در دم قطعه قطعه کردند. 

صبح 25 جولای که نگهبانان باغ وحش سر پست خود حاضر شدند، فقط دنده ها و سر اسب برجای مانده بود. 

این اسب، اولین حیوان قربانی کمبود غذا در ونزوئلا نبود. گفته می شود خوک های ویتنامی و گوسفندان نیز در اوایل ماه جولای از همان باغ وحش به سرقت رفته اند. 
اوایل ماه میلادی جاری، مارلین سیفونتس، رهبر اتحادیه کارکنان پارک های دولتی که مسوول باغ نیز هست گفت 50 حیوان این باغ وحش طی شش ماه گذشته از شدت گرسنگی تلف شده اند. 
او گفت حیوانات شامل خوک ویتنامی، خوک خرطوم دار، خرگوش، و پرندگان بودند که به مدت دو هفته هیچ چیز نخورده بودند. اخیرا کارکنان نگران پارک به شیرها و ببرها، انبه و کدو تنبل داده اند تا جبران کمبود گوشت شود و فیل نیز به جای غذای عادی خود، از میوه های استوایی تغذیه می کند. 

بیرون از پایتخت، وضع از این هم بدتر است. در پارک لا لاگونا در ایالت غربی تاچیرا، مسوولان پارک مجبور شده اند برای به دست آوردن میوه، سبزی و گوشت برای حیوانات، به جستجوی کمک مردم بروند. 

سه حیوان در ماه می در پاراگوانا در شمال غربی شبه جزیره فالکون جان خود را از دست داده اند. کارکنان باغ وحش آن جا تصمیم دارند چند حیوان از جمله خرس عینکی بسیار آسیب پذیر را به باغ وحش دیگری در ایالت مریدا منتقل کنند. در حال حاضر، شش خرس باغ وحش، فقط نیمی از جیره مورد نیاز روزانه خود را دریافت می کنند. 

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، سخت در تلاش است کشور خود را سر پا نگه دارد. این کشور درگیر غارت، شورش، کمبود غذا و دارو است. دوره سه ماهه منصب او، سراسر افت اقتصادی کشور و تورم شدید را در پی داشته است و علاوه بر کاهش ارز کشور، رکود شدیدی نیز اقتصاد را فرا گرفته است. 

شهروندان گرسنه ونزوئلا پس از ورود به باغ وحش یک اسب را قصابی کردند! +عکس

شهروندان گرسنه ونزوئلا پس از ورود به باغ وحش یک اسب را قصابی کردند! +عکس


bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سيد مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
حيوانات رو سلاخي ميكنن نه قصابي
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv