چهره هایی که روزخبرنگار را تبریک گفتند+عكس
کد خبر: ۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: 2016 August 07    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
bato-adv
bato-adv
هفدهم مرداد سال 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به همراه 8 نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسیدند .
از آن پس شورای فرهنگ عمومی17مرداد را به عنوان روز خبر نگار معرفی کرد.
به همین مناسبت چهره های برجسته از طریق فضای مجازی که این روزها بستری برای تبادل اطلاعات و همچنین ارتباطات دوسویه شده است با انتشار پست هایی این روز را تبریک گفتند.

رضا کیانیان نوشت:
روز خبرنگار مبارك باد!در اين منطقه پر آشوب كه ما ايرانى ها زندگى مى كنيم، هميشه فقط خبرهاى بد وجود ندارد.
حتماً خبرهاى خوب هم هست.و اين خبرهاى خوب و بد را فقط خبرنگاران هستند كه به ما مى رسانند!
و در اين روزگارى كه ما ايرانى ها زندگى مى كنيم، كه همه جناح هاى سياسى مى خواهند از هر خبر خوب و بدى فقط به نفع خود استفاده كنند تا به قدرت برسند !و اين فقط خبرنگاران متعهد هستند كه خبرها را پاك و بى شيله پيله به ما مى رسانند.
تنشان سالم ، نگاهشان تيز و قلمشان پاك تر باد.و همانطور كه قفل خانه سينما باز شد،اميدوارمانجمن صنفى روزنامه نگاران هم دوباره بازگشايى شود.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند



نعیمه نظام دوست نوشت:
روز خبرنگار؛روز امانتداران گفتمان؛ وقایع و اخبار روزخبرنگاران نجیب و زحمتکش مبارک.( به جز هتاکان و فحاشان قلم که لایق نام خبرنگار نیستند )
امید که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی که نمی توانند بگویند یا  فریادشان بی صداست باشد.
17 مرداد ماه روز خبرنگار رو به همه دوستان خبرنگارانم تبریک میگم که تو این سالها همیشه خوب.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


حسن هاشمی وزیر بهداشت نوشت:
به‌نام پروردگاری که به قلم سوگند می‌خورد 17 مرداد را روز خبرنگار نام نهاده‌اند؛ به یاد شهید بزرگوار محمود صارمی که پیش از پایان یافتن آخرین خبرش به مقام شامخ شهادت نائل آمد.
این انتخاب احسن، همه‌ی آن‌چه را که باید گفت، شنید و دانست در خود نهفته دارد؛ از شرافت قلم تا شرف انسانیت، از مردمداری و صداقت تا پاسداشت حقیقت و از تلاش و شناخت مسئولیت تا رواج نیک مرامی و معرفت. 

امروز در سایه‌ی توسعه‌ی فناوری و گسترش شبکه‌های اجتماعی، اصحاب رسانه بیش از هر زمانی در افزایش سطح دانش، فرهنگ و آشنایی شهروندان با حقوق فردی و اجتماعی خویش نقش دارند و برای دستیابی به این جایگاه، علاوه بر دانش، مهارت و تجربه، باید به «اخلاق حرفه‌ای» و «مسئولیت اجتماعی» توجهی جدّی داشت. 

آن‌چه شما می‌نگارید؛ می‌گویید و به نمایش می‌گذارید؛ نه فقط در یک رسانه که در جان و دل یک ملت و فراتر از آن در محضر خداوند ثبت و ضبط خواهد شد؛ خوش بر احوال آنان که در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌ی ارزشمند و گران‌قدر را آن چنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه‌ی دانایی تبریک می‌گویم و امیدوارم با تلاشی خستگی‌ناپذیر، به دور از هیاهوهای سیاسی و منافع گروهی، در مسیر عزت و شرف کشور و خدمت به ملت بزرگ ایران گام برداريد.


چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


جابر انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه نوشت:
هفدهم مرداد روزخبرنگار که سالروز شهادت مظلومانه یک خبرنگار و ده دیپلمات ما در کنسولگری ایران درمزارشریف افغانستان در تاریخ هفدهم مرداد یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت است بر همه خبرنگاران و دوستان خوبم در رسانه های گروهی مبارک باد. دوستانی که بهترین خاطراتدوران کاری خود در وزارت خارجه را در دوران همچون ابر گذرای سخنگویی واخ با آنها داشته ام.
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد.



چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند



رامبد جوان نوشت:
روزخبرنگارمبارک.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند



مرتضی طلایی نوشت:
سلام؛مرداد ماه که از نیمه می گذرد بازار تبریک به خبرنگاران هم داغ می شود و تا یکی دو روز پس از 17 مرداد ماه ( روزخبرنگار و سالروز شهادت محمودصارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی) ادامه می یابد.
خبرنگاران به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه همواره دغدغه هایی از جنس مردم برای اصلاح امور و بهبود کیفیت زندگی جامعه دارند.
خبرنگار چشم بینا و گوش شنوای جامعه است که با دلسوزی تمام می بیند و می شنود و زبان گویای ملت است تا مطالبه کند آنچه را که نیاز ، دغدغه و مسائل و مشکلات مردم است.
خبرنگار فارغ از جناح و دسته بندی و رنگ و امثالهم، مسایل را بیان می کند تا آنها که مسئولیت و وظیفه پاسخگویی دارند به خود آمده و در قبال مشکلات جامعه جوابگو باشند.
خبرنگار با تمام درد و رنج ناشی از شغلش و نداشتن امنیت شغلی، از شادی های ملتش می نویسد و اخبار موفقیت های مملکتش را منعکس می کند.
خبرنگاران به حق می نویسند و می نگارند تا جامعه راآگاهی ببخشند، اما شاید این حق گویی به مذاق صاحبان ثروت و قدرت خوش نیاید و به هر وسیله ای سعی در حذف نگارنده حق می کنند، اما خبرنگار همچنان صبورانه به رسالت خود ادامه می دهد.روز خبرنگار بر تلاش گران عرصه خبر و طلایه داران جبهه آگاهی گرامی باد.جان نباشد جز خبر در آزمون.هرکه را افزون خبر جانش فزون.


چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


علی سرلک نوشت:

 ۹۵/۵/۱۷
چند نکته به نگاران عزیز خبرنگار همه انسان ها در این دنیا دنبال خبرند مهمترین خبر این است که دنیا جای کوچکی است باهمه بزرگی اش به تعبیر قرآن «قلیل»است خبر مهم این است که ما را ز کنگره عرش می زنند سفیر. همه ما دیر یا زود خواهیم رفت .تمام گفته ها و نوشته هایمان تاکید می کنم تمامشان وحتی انگیزه هایمان! مورد وارسی دقیق قرار خواهند گرفت ، موی سفید را از ماست بیرون می کشند.سطر به سطر خبرهاگاهی سکوت وگاهی تغافل بهترین روش خبرنگاری است.خبرنگاری بسیار کار سختی است نه فقط بخاطر سختی‌های تهیه خبر بلکه به این خاطر که تشخیص حق وگفتن حق بسیار پر هزینه است.شب و روز خبرنگار مبارک.


چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند




محمودرضاقدیریان نوشت:
عاشقِ این جور پائین رفتنِ خورشیدم.یه لحظه تاریکه،لحظه بعد روشن.شیردلانِ با احساسی هستند که در تمامی لحظاتِ تاریک و روشنِ زندگی حضور دارند.
روزشان صمیمانه خجسته باد.روز خبرنگار مبارک.محمودرضا قدیریان۱۷/۵/۱۳۹۵.در برابر هنر و کار سخت شما تبریک گفتن،ساده ترین کاریست که میتونستم انجام بدم و به خاطر اخبار تمام این سالها ممنونم.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


فریدون آسرایی نوشت:
خبرنگاران عزيز روزتان مبارك.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند



مهتاب کرامتی با انتشار پستی این روز را تبریک گفت.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


کوروش سلیمانی نوشت:
بدون شما در دنيا خبرى نبود ...

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند




مهدی ماهانی نوشت:
سلام خدمت دوستان عزيز خبرنگار.مطمئن باشيد شخصاً به نوبه خودم ، به اين امر واقفم كه اطلاع رسانى و زحمات شما عزيزان هست كه به پيشرفت روز افزون من كمك مى كنه و اگر شما عزيزان نبوديد راه من بسيار سخت تَر مى شد، ممنون كه هميشه بدون چشم داشت و بى منَّت در راستاى اطلاع رسانى صادقانه خبر زحمت كشيديد و شايد من حتى بعضى از شما عزيزان رو تا بحال نديدم و نمى شناسم ، سپاس براى زحمات صادقانتون.... مهدى ماهانى.

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


احمد ایراندوست نوشت:
روزخبرنگارمبارک

چهره های که روزخبرگار را تبریک گفتند


bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv