بازیگر و ستاره موزیکال‌های دهه 1940 درگذشت+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۴۹۴۵
تاریخ انتشار: 2016 August 02    -    ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
گلوریا دهیون که اولین‌بار در سن 9 سالگی با ایفای نقش در «عصر جدید» ساخته چارلی چاپلین جلوی دوربین سینما رفت، دو روز پیش (شنبه) بر اثر کهولت سن از دنیا رفت. دهیون خیلی زود مورد توجه صاحبان «متروگلدوین‌مایر» قرار گرفت و با تهیه‌کنندگان این استودیوی معروف و قدرتمند قرارداد بست. او در بعضی از معروف‌ترین فیلم‌های دهه 1940 از جمله «زن دو رو» ساخته جرج کیوکر، «تعطیلات تابستانی» به کارگردانی روبن مامولیان و «محکم گام بردار» ساخته تیم ولان ایفای نقش کرده است.

 بازیگر و خواننده و ستاره موزیکال‌های دهه 1940 درگذشت!+عکس

علاوه‌بر هنرپیشگی، دهیون در بسیاری از فیلم‌هایش اجرای موزیکال هم داشت، از جمله در فیلم‌هایی مانند «پس اینجا پاریس است» و «شتاب دختر». او در سال 1950، در فیلم موزیکال «سه کلمه کوچک» با بازی در مقابل فرد آستر در نقش مادر واقعی خودش – فلورا پارکر بازیگر امریکایی – ظاهر شد.

گلوریا دهیون  سال‌ها بعد تبدیل به ستاره سریال‌های تلویزیونی شد و آخرین‌بار در سال 1997 با بازی در نقش معشوقه جک لمون در کمدی عاشقانه «به سوی دریا» ساخته مارتا کولیج روی پرده سینما ظاهر شد.

در سال 1984، دهیون در گفت‌وگوی خود با روزنامه «لس آنجلس تایمز» در پاسخ به این سوال که چگونه توانسته در این حرفه دوام بیاورد، به نقل از اینگرید برگمان گفته بود: «در زندگی برای دستیابی به موفقیت فقط به دو چیز نیاز دارید: سلامتی و حافظه بد.»

 آی ‌سینما

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv