چرا علی دایی بدون تیم ماند؟!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۲۰۷۹
تاریخ انتشار: 2016 July 04    -    ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
علی دایی بعد از 7سال سرمربیگری بی وقفه در لیگ برتر، هدایت هیچ یک از تیم های لیگ برتر را برعهده ندارد. البته نام او برای هدایت تیم های مختلفی؛ از تراکتور تا صبا و از نفت تا فولاد شنیده می شد اما در نهایت این سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران فعلا سمتی در لیگ برتر ایران ندارد.

دایی که حضورش در جمع مربیان لیگ برتر همواره گرمابخش و خبرساز است، امسال کار خود را با بستن تیم صبا آغاز کرد اما اتفاقات عجیب در اطراف این باشگاه باعث شد تا وی از باشگاهی که علاقه خاصی به آن داشت دور شود. دایی که گفته می شود شرایطش برای حضور در لیگ برتر تامین دستمزد نسبتا سنگین وی و کادرش است، حالا باید مدتی را به استراحت بگذراند تا دوباره فرصت های شغلی از راه برسد.

او که در تجارت هم بسیار موفق است، شاید در این مدت تمرکز خود را از حوزه فوتبال به کارهای معوقه اش موکول کند اما بدون شک از تیتر اخبار دور نخواهد بود چراکه اظهارنظرهای دایی در حوزه های مختلف ملی و باشگاهی مورد توجه علاقمندان به فوتبال است.

برخی از ناظران فوتبال بیرون نشستن دایی را نشانه بر شرایط نابسامان اقتصاد فوتبال ایران می دانند. اینکه هیچ باشگاه میان رده ای ریسک تامین دستمزد دایی را به جان نخریده است. برای علی دایی یک راه حل بخصوص دیگر توجه به بازارهای خارج از ایران است که در این باره بارها صحبت شده، شاید حالا وقتش باشد که او در این میدان هم گوی بزند! 
ورزش سه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv