پدری که بچه گرمازده‌اش را در فریزر گذاشت+عکس
کد خبر: ۴۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 25    -    ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
bato-adv
bato-adv
مایکل تدفورد" که کودک اش را به مدت 4 ساعت در ماشین رها کرده بود برای کاهش دمای بدن اش در فریزر گذاشت.

طبق اظهارات پلیس قربانی 6 ماهه در یکی از صبح های ماه ژوئن در دمای هوای 33 درجه سانتیگراد بعد از 4 ساعت متوالی به یک قطعه آجر داغ تبدیل شده بود.

متهم در بازجویی ها اذعان داشته دو فرزند 3 و 5 ساله اش را به مهد کودک برده و کوچک ترین فرزندش به دلیل ویروس و تب باید با پدر در منزل می مانده است.

پدر بچه

هنگام بازگشت از مهدکودک وی تصمیم می گیرد در خانه اش واقع در ملیسا، تگزاس شهری در شمال دالاس چرتی بزند.

 وی فراموش می کند نوزاد 6 ماهه را که در ماشین بوده با خود داخل خانه ببرد. چهار ساعت بعد وی متوجه عدم حضور فرزندش می شود که با عجله به سمت ماشین می رود که با یک عدد آجر داغ مواجه می شود. بدن قربانی زیر نور آفتاب با حرارت 33 درجه سانتیگراد داغ شده بود.

 وی وحشت زده قبل از تماس با اورژانس برای کاهش دمای بدن دخترش، وی را داخل فریزر می گذارد. تا رسیدن اورژانس همسرش سعی بر احیای دخترش داشته که پلیس و امدادگران هنگام رسیدن به محل با جنازه این کودک درکف آشپزخانه مواجه شدند.

 تدفورد به پلیس گفته که یک معلم بیکار است و همسرش نیز به عنوان دامپزشک مشغول به کار است. "استن تدفورد" پدر مایکل به خبرنگاران گفته است نمی تواند تصور کند که پسرش چگونه فرزندش را روی صندلی عقب ماشین فراموش کرده است. پدر قربانی با اتهام قتل نفس بازداشت شده که در حال حاضر با قرار وثیقه 20 هزار دلاری آزاد شده است. 
ركنا
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
3
6
بچه زیادی برای پدران امروزی بیکار و گرفتار فاجعه آفرین است اگر این حادثه در ایران اتفاق افتاده بود پدر گرفتار هیچ عقوبتی نمیشد چون فرزندان هم مثل اموال در تملک پدر هستند یکی جواب دهد این حادثه اگر در ایران اتفاق میافتاد چه عقوبتی داشت چون یکبار زنی با بچه بیمار خود به دکتر مراجعه میکند ودکتر به زن سفارش میکند که با اب نمک بچه نوزاد را پاشویه کند ولی این زن به محض اینکه به خانه میرسد. محلول غلیظ اب نمک درست میکند و به خورد نوزاد چند ماهه میدهد و طبیعی است که نوزاد میمیرد چه کسی مسئول است دکتر یا زن روستایی بیسواد و کم فهم یا پدر ومادر و شوهر این زن که علیرغم اگاهی از کم فهمی زن او را شوهر دادهاند و بچه دار شده و مسیولیت نگهداری او را به این زن نادان دادهاند این عین واقعیت است و سالی چندین اتفاق مشابه این می افتد ایا به هر کسی و با هر حد شعور و قدرت مالی باید بچه دار شود و این بچه اگر زنده بماند مطمئنا در طول زندگی اسیب های زیادی خواهد دید جسمی و روحی که در نهایت موجودی ضد اجتماعی و مریض و بیچاره خواهد بود چرا فقط تبلیغات یک طرفه در جهت افزایش جمعیت داریم در صورتی که بزرگترین جمعیت جوان و تحصیل کرده خود را در دامگه حوادث رها کردهایم ان هم در کشوری که در شرایط امروز هم تمام منابع طبیعی ان تحت فشار است و اب به عنوان حیاتی ترین نیاز زندگی برای امروز هم کم است و مسئولان برای جمعیت دو برابر فعلی کلیه راه های کنترل را مسدود کردهاند و در تلویزیون از خانواده ده و چهارده نفری به عنوان الگو رو نمایی میکنند چه استدلالی برای افزایش جمعیت بیکار و گرسنه و فقیر دارند ایا این همسو با منافع ملی ماست یا ضربه ای کوبنده بر پیکر نحیف این کشور و گامی در جهت پاکستانیزه کردن ایران چرا این مسئله مورد نقد قرار نمیگیرد و سکوت بر ان حکمفرماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv