آخرین آمار فروش فیلم های جدید سینمای ایران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۰۳۷۰
تاریخ انتشار: 2016 June 18    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
فیلم های سینمایی در اکران جدید با اقبال خوبی مواجه شده و در میان فیلم های مقبول مخاطب فیلم های اجتماعی موفق تر عمل کردند.
آخرین آمار فروش فیلم های جدید سینمای ایرانفیلم های سینمایی در اکران جدید با اقبال خوبی مواجه شده و در میان فیلم های مقبول مخاطب فیلم های اجتماعی موفق تر عمل کردند.

در میان دو فیلم اکران شده «بارکد» و «ایستاده در غبار» فیلم سینمایی «بارکد» شب گذشته با فروش فوق العاده بیش از 10 سالن سینما مواجه شد.

امیرقطبی مدیر دفتر پخش درباره فروش فیلم های جدید گفت: 5 روز است که اکران شهرستان فیلم های «بارکد» و «ایستاده در غبار» در شهرستان ها آغاز شده است . هر دو فیلم با اقبال خوبی مواجه شدند. «ایستاده در غبار» در تهران پس از 9 روز نمایش به فروش 240 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 100 میلیون نایل شده که در کل فروش فیلم به 340 میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «بارکد» ظرف 9 روز نمایش در تهران به فروش 820 میلیون تومان دست یافت که با فروش شهرستان فیلم که 220 میلیون تومان است فیلم در کل به فروش 1 میلیارد و 40 میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: شب گذشته فروش فیلم بارکد با سانس فوق العاده مواجه شد و این فیلم در بیش از 10 سالن تا پاسی از شب نمایش آن ادامه داشت.

قطبی درباره فروش فیلم «رسوایی»2 گفت: فروش فیلم در تهران به فروش 1 میلیاردو 400 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 970 میلیون تومان دست یافت که در کل به فروش 2 میلیارد و 370 میلیون تومان رسیده است. و به زودی از مرز 2 میلیارد و نیم عبور می کند.

فیلم «یک دزدی عاشقانه» نیز به فروش 1 میلیارد و 285 میلیون تومان ظرف شش هفته نمایش رسیده است.

وی درباره ادامه اکران «بادیگارد» و «ابد و یک روز» نیز گفت: فیلم «بادیگارد» به فروش 7 میلیارد و 50 میلیون تومان و «ابد و یک روز» به فروش 11 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.
 
فارس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv