ستاره رئال مادرید اسم سگش را مسی گذاشت!+عکس
کد خبر: ۳۷۸۷۴
تاریخ انتشار: 2016 May 25    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

ایسکو اخیرا نام سگش را در شبکه های اجتماعی فاش کرده؛ "مسی". حالا برای ایسکو خجالت آور است که هر گاه در خیابان با سگش راه می‌رود او را مسی صدا بزند به همین خاطر آن را خانه‌نشین کرده است.

ستاره رئال مادرید اسم سگش را مسی گذاشت

 خود ایسکو در این ارتباط گفت: «من یک سگ دارم که اسمش مسی است، اما اسم آن را خودم نگذاشتم، ایده برادر و پدرم بود! من از این ماجرا خودم را بیرون می‌کشم، من بازیکن رئال مادرید هستم

 هنگامی که ایسکو در مورد واکنش مردم هنگام صدا زدن سگش سئوال شد او گفت: «بله واکنش‌ها جدی است، وقتی در خیابان اسم سگم را صدا می‌زنم به همین خاطر هیچ‌وقت او را بیرون نمی‌برم!»

 ایسکو آخرین مورد از فوتبالیست‌هایی است که اسم عجیب و غریب و نامتعارفی برای حیوان خانگی‌اش انتخاب می‌کند. قبل از این توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان فاش کرده بود اسم دیو را برای اسبش انتخاب کرده بود.

 باشگاه بایرن مونیخ برای جریمه بازیکن خود، مولر را از سوارکاری با دیو محروم کرده بود اما همسرش لیزا در سراسر آلمان با دیو در مسابقات و شوهای اسب شرکت می‌کرد.

 لوکا‌پود ولسکی نیز بعد از پیوستن به تیم گالاتاسرای ترکیه پیراهن این تیم را بر تن سگش کرد و عکسی از آن منتشر کرد که جنجال شد.

جام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار