بازی مرگ 8 نوجوان در شهر بازی!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۷۷۳۸
تاریخ انتشار: 2016 May 24    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پسر نوجوانی که در یک دعوای کودکانه بر اثر اصابت ضربه چاقو به سرش زخمی شده بود، قبل از رسیدن به بیمارستانی در مشهد، چشمان خود را برای همیشه روی زندگی بست.

چند پسر نوجوان شب یکشنبه هم‌زمان با شب عید برای تفریح به شهربازی امام‌زاده سید حمزه کاشمر رفتند. آن‌ها در حال شوخی و تفریح بودند که در میان خنده و شوخی ناگهان با همدیگر درگیر شدند.

مشاجره لفظی این چند نوجوان لحظه به لحظه بیشتر شدت می‌گرفت و شاهدان عینی که تماشاچی درگیری بودند، فکر نمی‌کردند شاهد چه صحنه رعب‌انگیزی خواهند بود.

در این درگیری که در دل شب رخ داده بود، شاهدان ناگهان برق یک چاقو را دیدند که پس از بالا رفتن یک دست، بر فرق سر یکی از این پسران نوجوان فرود آمد و سرش را شکافت و او در‌حالی‌که در خون خودش غلت می‌زد، روی زمین افتاد.
مردم که برای جشن و شادمانی به شهربازی آمده‌ بودند با دیدن این صحنه دلخراش، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های اورژانس ١١۵و پلیس ١١٠اعلام کردند.

دقایقی بعد آمبولانس اورژانس ١١۵آژیر‌کشان خود را به محل حادثه رساند. نجاتگران اورژانس پیکر خونین و نیمه‌جان پسر نوجوان را در‌حالی‌که خون زیادی از دست داده بود و در یک قدمی مرگ قرار داشت، به بیمارستان انتقال دادند.
شدت جراحات وارده به حدی بود که پسر نوجوان غرق در خون با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

اقدامات اولیه درمانی در کاشمر موثر واقع نشد و بنا بر نظر پزشکان بیمارستان کاشمر مصدوم باید هرچه زودتر به مشهد اعزام می‌شد. پسر ١٧ساله با آمبولانس راهی مشهد شد. اما تلاش تیم پزشکی که می‌کوشید او را سریع‌تر به بیمارستانی در مشهد برساند، موثر نبود و این نوجوان به علت شدت جراحات جان باخت.

پلیس کاشمر نیز با حضور در محل هفت نوجوان را که متهم به شرکت در این نزاع مرگ‌بار بودند، دستگیر کرد.
تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این جنایت و همچنین انگیزه این قتل از سوی عوامل انتظامی ادامه دارد.

رکنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv