از پیدا شدن “قلاب ماهیگیری” در سبزی پلو ماهی تا انگشت در سالاد+ تصاویر
کد خبر: ۳۶۵۴۹
تاریخ انتشار: 2016 May 12    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
bato-adv
bato-adv
چندی پیش زنی آمریکایی به یکی از رستوران‌های معروف ایتالیایی در نیویورک رفت و ماهی ایتالیایی سفارش داد. زمانی که غذایش را آوردند و کمی از آن خورد و به وسط ماهی رسید در کمال تعجب حین جویدن ماهی با جسمی بسیار سفت و سخت مواجه شد و زبانش به شدت درد گرفت به طوری که متوجه شد زبانش سوراخ شده است و خون می‌آید.

بعد از بررسی ماهی به همراه کارکنان رستوران متوجه شدند که ماهی به همراه قلاب ماهی‌گیری سرو شده است. او را به بیمارستان بردند تا خونریزیش را بند بیاورند. بعد از طی روند درمانی او از رستوران به علت این قصور بزرگ و غیر قابل بخشش شکایت کرد.

از پیدا شدن
پس از بررسی معلوم شد که ماهی پاک‌نشده و تمیزنکرده سرو می‌شود به همین علت حتی فلزی به آن بزرگی در آن تشخیص داده نشده و با همان شکل پخته و سرخ شده است.
پیدا شدن انگشت در سالاد!

محصولات برند معروف«اپل بی» در بسیاری از رستوران‌ها سرو می‌شود و در خود رستوران‌های زنجیره‌ای آن طرفداران بسیاری دارد. در حال حاضر این رستوران زنجیره‌ای در آمریکا و ۱۵ کشور دیگر شعبه دارد. مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این رستوران‌ها سالاد، میگو، مرغ، ناگت، پاستا و ظرف مخصوص «اپل بی» است.

از پیدا شدن

در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۵ زنی باردار به همراه خانواده‌اش در کالیفرنیا به یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای رفت و سالاد مرغ ژاپنی سفارش داد. در حالی که چند قاشق از غذایش خورد، ناگهان چیزی در سالادش دید که شبیه گوشت مرغ نبود؛ بعد از کمی دقت مشخص شد که تکه ای از انگشت انسان است.

سریعا این موضوع به مدیر رستوران منتقل شد و بعد از بررسی، مدیر اعتراف کرد که این عضو، انگشت یکی از اعضای تیم آشپزی بوده است که حین تهیه غذا به علت سرعت عمل بالا دستش را بریده و دیگر نتوانسته سر انگشت خود را پیدا کند. با وجود عذرخواهی‌های متعدد و ارائه خدمات دیگر به جای آن محصول، زن باردار به علت صدمات روحی شدید از این برند معروف شکایت کرد. او بر این باور است که مواجه شدن با چنین تصویری به او شوک وارد کرده و به سلامت روحی جنینش آسیب وارد شده است.
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv