تمام رکوردهای سینمایی سال 95 شکسته شد
کد خبر: ۳۲۵۲۱
تاریخ انتشار: 2016 April 02    -    ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
bato-adv
bato-adv
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تغییرات شورای صنفی نمایش گفت: نمایندگان اصناف( تهیه کنندگان، سینما داران و کانون کارگردانان) هر ساله باید افراد مورد نظر خود را طی نامه مکتوب به شورای صنفی اعلام کنند البته در برخی از سالها بعضی از صنوف نماینده خود را در شورای صنفی نمایش عوض کردند این به معنی است که هر صنفی مختار است نماینده خود را بر اساس یک نامه معرفی کند و در واقع این یک قاعده است و حالا باید دید که نماینده صنف تهیه کنندگان و سینماداران چه کسی خواهد بود.
 
وی افزود: بر اساس گمانه زنی ها همایون اسعدیان به جای ابوالحسن داودی معرفی خواهد شد اما هنوز به صورت مکتوب و حکم به شورای صنفی نمایش اعلام نشده است.
 
سخنگوی صنفی نمایش با اشاره به فر وش بالای فیلمها در اکران نوروزی گفت: امسال فروش فیلمها بالای 14 میلیارد تومان بوده است که اصلا قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست و باید بگویم تمام رکوردها برای سال 95 شکسته شد.
 
فرجی تصریح کرد: پردیس ها فروش خوبی داشتند به طوری که تا پاسی از شب به نمایش فیلم می پرداختند و حتی بعد از اذان صبح در پردیس سینمای آزادی بادیگارد سانس فوق العاده داشت این فیلم سینمایی هم در سینما استقلال در یک روز 16 میلیون تومان فروش داشت که خود یک رکورد است.
 
وی ادامه داد: پردیس و کوروش در یک روز 220 میلیون فروش داشت پردیس آزادی هم دریک روز به فر وش 112 میلیون تومانی دست پیدا کرده بود که همه اینها یک رکورد است.
 
فرجی خاطر نشان کرد: ما بهار سینمایی خوبی تا حالا داشته ایم امیدوارم همین روند تا پایان سال ادامه پیدا کند.
ميزان
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv