طرز استفاده گلاب برای تقویت مو
کد خبر: ۳۱۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 10    -    ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
گلاب مایعی است از تقطیر گلبرگ‌های گل محمدی ایجاد می‌شود و معمولا در فصل بهار تهیه می‌شود. گلاب قدمتی تاریخی دارد و در تاریخ می‌خوانیم که از آن برای آرامش بخشی جسمی و روحی استفاده می‌کرده اند.

«تابناک با تو» - گلاب مایعی است از تقطیر گلبرگ‌های گل محمدی ایجاد می‌شود و معمولا در فصل بهار تهیه می‌شود. گلاب قدمتی تاریخی دارد و در تاریخ می‌خوانیم که از آن برای آرامش بخشی جسمی و روحی استفاده می‌کرده اند.

طرز استفاده گلاب برای تقویت مو

یک مخلوط از مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین برداشته با هم مخلوط کنید و یک ربع ساعت و مو و پوست سر خود را ماساژ دهید و بعد بشویید. این کار را هفته‌ای یک بار انجام دهید.

استفاده از گلاب باعث می‌شود که مو‌های آسیب دیده شما درمان شوند. گلاب باعث می‌شود که رطوبت سر باز گردد و از خشکی مو جلوگیری می‌کند.

ماهیت ضد عفونی کننده و ضد التهابی گلاب به درمان عفونت‌های خفیف پوست سر و خلاص شدن از شر شوره سر نیز کمک می‌کند. برای نرم و درخشان کردن مو، یک فنجان گلاب را در قالب شستشوی نهایی پس از شامپو زدن مو استفاده کنید.

به عنوان ماسک مو: گلاب را به مو‌های خود بمالید و بگذارید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بماند. سپس مو‌های خود را با شامپو بشویید.

به عنوان نرم کننده: بعد از شستشو با شامپو، گلاب را به مو‌های خود بمالید و سپس آبکشی کنید.

به عنوان اسپری مو: گلاب را در یک بطری اسپری بریزید و به مو‌های خود اسپری کنید.

ایسکانیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
0
اینا رو کی گفته !؟ گلاب خاصیت اسیدی دارد کمترین آسیبش به مو سفید شدن موهاست ! هر ننه قمری تو فضای مجازی برا خودش دکتر شده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار