تغییر چهره خانم مجری بعد از خروج از تلویزیون
کد خبر: ۳۰۹۶۵۶
تاریخ انتشار: 2024 April 03    -    ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
 عاطفه میرسیدی متولد بهمن ۱۳۴۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که تا سال ها بعنوان مجری و خبرنگار در صدا و سیما حضور داشت.

 عاطفه میرسیدی متولد بهمن ۱۳۴۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که تا سال ها بعنوان مجری و خبرنگار در صدا و سیما حضور داشت. تخصص اصلی او پزشکی بوده و در بیشتر برنامه‌های تلویزیونی نیز به عنوان کارشناس پزشکی حضور داشته است.

 
تغییر چهره خانم مجری بعد از خروج از تلویزیون
 

عاطفه میرسیدی سال ۱۳۷۷ وقتی ۳۱ ساله بود بعد از پایان تخصیلات پزشکی با قبولی در آزمون کتبی جزو ۱۰ نفر منتخب وارد واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت شد. در نهایت او سال ۱۴۰۰ تقریبا با ۲۳ سال سابقه کار بازنشسته شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی عاطفه میرسیدی و تصاویری از تغییرات این مجری را در انتهای صفحه مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

از صدا و سیما تا مطب شخصی

خانم مجری حالا مطب شخصی خود را تاسیس کرده و بعنوان «پزشک عمومی» کار می کند. مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی اعلام کرد بعد از بازنشستگی کلینیک زیبایی تاسیس کرده و مشغول کار جدیدی شده است.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است و از کودکی دوست داشت یا معلم شود و یک شغل دولتی داشته باشد و یا پزشک شود که در بزرگسالی توانست به یک رویای خود جامه عمل بپوشاند و پزشک شود و هیچگاه نتوانست به شغل دوم مورد علاقه اش یعنی معلمی دست یابد.

او معلمی را عشق زندگیش می داند و به گفته خودش اگر پزشک نمیشد حتما معلم می شد. در دوران مدرسه در گروه های تئاتر فعالیت میکرد و کودکی پرشور و برون گرا بود که سریع با همه ارتباط برقرار می کرد و همین موضوع سبب شد به یک خبرنگار پرشور که مدام در تب و تاب گزارشهای جالب برای مردم است بدل شود.

دوست داشت در کنار رشته پزشکی، شغلی که با تصویر و کارهای نمایشی نیز همراه باشد را نیز داشته باشد بنابراین خبرنگاری را برگزید. وی یکی از مجریان و گزارشگران پرسابقه صدا و سیما بوده که سال ها در تلویزیون فعالیت داشته است.

ازدواج و پسرش

عاطفه میرسیدی سال ۱۳۷۳ در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او در سن بیست و هفت سالگی تصمیم گرفت که زندگی مشترک تشکیل دهد، بنابراین قبل از اینکه وارد صدا و سیما شود ازدواج نمود و از این ازدواج دارای یک فرزند پسر شد.

او در یکی از برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان با فرزند پسرش به عنوان میهمان در برنامه حاضر شد. پدر خانم میر سیدی یک معلم مهربان و خوش اخلاق بود که متاسفانه چند سالی می شود به رحمت الهی پیوسته است. در مورد شغل و تحصیلات همسر عاطفه میرسیدی هیچ اطلاعی وجود ندارد و او تمایل دارد حریم زندگی شخصی خود را حفظ نماید و کمتر اسیر حاشیه های زرد و رنگارنگ کند.

از کودکی تا کنون

پدر ایشان معلم بوده و به همین دلیل زمانی که کودک بود کارهای فرهنگی را بسیار دوست داشته است. او می گوید که پدرم به من یاد داده که هرچه بلد هستم را به دیگران یاد بدهم تا آنها هم از چیزهایی که من بلد هستم استفاده کنند و من همیشه برای این کار تلاش کردم تا اطلاعات مفیدی که در اختیار دارم را در اختیار مردم قرار بدهم.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار