تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت
کد خبر: ۳۰۹۵۹۷
تاریخ انتشار: 2024 April 03    -    ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
گونه‌های گلگون جلوه زیبایی به صورت می‌بخشند. بعضی‌ها به‌طور طبیعی گونه‌هایشان سرخ است اما برای برخی دیگر، استفاده از رژ گونه بخشی از روتین آرایشی است. اما آیا می‌دانستید که استفاده اشتباه از رژ گونه می‌تواند کل ظاهرتان را تحت تاثیر قرار دهد؟ همان‌طور که می‌دانید هر شکل و رنگ صورت نیاز به روش‌های مراقبت از پوست و روتین آرایشی متفاوتی دارد.

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت«تابناک با تو» - گونه‌های گلگون جلوه زیبایی به صورت می‌بخشند. بعضی‌ها به‌طور طبیعی گونه‌هایشان سرخ است اما برای برخی دیگر، استفاده از رژ گونه بخشی از روتین آرایشی است. اما آیا می‌دانستید که استفاده اشتباه از رژ گونه می‌تواند کل ظاهرتان را تحت تاثیر قرار دهد؟

همان‌طور که می‌دانید هر شکل و رنگ صورت نیاز به روش‌های مراقبت از پوست و روتین آرایشی متفاوتی دارد. این امر در مورد استفاده از رژ گونه نیز صدق می‌کند.

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

در ادامه فهرستی دقیق از فرم‌های مختلف صورت و روش صحیح استفاده از رژگونه برای آنها را آورده‌ایم.

صورت گرد

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

وقتی طول صورت شما با عرض صورتتان برابر باشد، فرم صورتتان گرد است. روش ایده‌آل استفاده از رژ گونه برای این فرم صورت به این شکل است که آن را از گوش‌ها به سمت استخوان گونه و دهان خود بکشید. این کار باعث می‌شود صوررتتان لاغرتر به نظر برسد. کمی رژ گونه روی چانه خود بزنید تا صورتتان کمی بلندتر به نظر برسد.

از رژ گونه بسیار درخشان روی صورت خود استفاده نکنید زیرا نو را منعکس می‌کند و صورتتان را گردتر نشان می‌دهد. سعی کنید به جای آن یک رژ گونه مات انتخاب کنید.

صورت مستطیلی

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

افرادی که پهنای صورتشان به اندازه پیشانی‌شان باشد صورت مستطیلی دارند. اگر شما هم جزو این دسته‌اید باید سعی کنید از رژ گونه زیر استخوان گونه خود استفاده کنید تا آن را مشخص کنید.

علاوه بر این، این افراد باید روی ترکیب رژ گونه با خط رویش مو تمرکز کنند. این ترفند در نرم کردن لبه‌ها و کاهش زوایای صورت بسیار موثر است.

صورت بیضی شکل

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

هنگامی که پیشانی کمی پهن‌تر از چانه است و استخوان گونه برجسته‌ترین قسمت صورت است، فرم صورت، بیضی در نظر گرفته می‌شود. در اینجا باید برجسته‌ترین قسمت صورت را که استخوان گونه است برجسته کنید.

برای این کار باید رژ گونه را دقیقاً‌ بالای استخوان گونه بکشید، نه اینکه آن را در قسمت توخالی زیرین ترکیب کنید. با این کار ظاهری گلگون پیدا می‌کنید و در عین حال اثری مانند لیفتینگ روی صورتتان ایجاد می‌شود.

صورت قلب شکل

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

صورتی که به فرم قلب است با پیشانی پهن شروع می‌شود و با آمدن به سمت پایین در قسمت چانه باریک می‌شود. افراد با این فرم صورت، استخوان گونه بلندی دارند.

با این فرم صورت هدف اصلی نرم کردن زوایاست که باعث می‌شود صورتتان بیشتر بیضی به نظر برسد.

برای نرم کردن نواحی نوک تیز این فرم صورت رژ گونه را روی گوشه‌های بیرونی استخوان گونه بمالید. در حالی که از لبه استخوان گونه خود شروع می‌کنید، آن را به سمت بالا و گوشه بیرونی چشم خود ببرید.

مقداری رژ گونه هم روی شقیقه‌هایتان بمالید و از خط رویش مو به سمت مرکز پیشانی‌ بروید تا لبه‌های تیز نرم‌‌شده و عرض پیشانی با چانه به تعادل برسد.

صورت کشیده

تکنیک‌های رژ گونه زدن برای فرم های مختلف صورت

فرم صورت کشیده چیزی بین فرم بیضی و مستطیل است؛ جایی که عرض پیشانی، استخوان گونه و چانه کم‌وبیش یکسان است.

هدف اصلی در اینجا کاهش پهنای صورت و لاغرتر نشان دادن آن است. برای انجام این کار، رژ گونه را روی نقطه‌ای درست زیر گوشه بیرونی چشم و در جهت استخوان گونه بمالید. این کار باعث می‌شود صورتتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: رژ ، رژگونه ، آرایش ، زیبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار