جزئیات تازه از مرگ دلخراش خانم دکتر جوان
کد خبر: ۳۰۹۰۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 March 26    -    ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
دکتر بخشی که در خرم‌آباد دوره‌ طرح را می‌گذراند، دو شب گذشته در بیمارستان نورآباد درگذشت.

دکتر بخشی که در خرم‌آباد دوره‌ طرح را می‌گذراند، دو شب گذشته در بیمارستان نورآباد درگذشت.

 

فرماندار دلفان اعلام کرد: وی به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و پس از آن اول فروردین امسال به بیمارستان ابن سینا نورآباد منتقل شده بود که متاسفانه امروز در بیمارستان ابن سینا نورآباد فوت شده است.

متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق پاویون خود مشغول استراحت بوده که یک بیمار به سورپرایز مراجعه می‌کند و سوپروایزر نیز با اتاق او تماس گرفته و پاسخگو نبوده، پس از پیگیری های مکرر و شکستن در اتاق توسط عوامل بیمارستان، با جسد او مواجه شدند که علت مرگ این پزشک هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

توئیت دکتر هادی یزدانی درباره ماجرای مرگ این پزشک جوان را بخوانید:

جزئیات تازه از مرگ دلخراش خانم دکتر جوان

محمدرضا اسدی عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز در واکنش به این خبر گفت: شاید تنها با پیگیری علل خودکشی مرحوم خانم دکتر پرستو بخشی بتوان جلوی دومینوی فاجعه‌بار خودکشی پزشکان و دستیاران که با بی‌توجهی یا سوءمدیریت برخی مسوولان، نظام سلامت کشور را با تهدید جدی مواجه کرده، گرفت تا مانع خودکشی بعدی شد. قطعا عوامل انسانی دخیل در این امر قابل شناسایی و مجازات هستند.

علاالدین شیخی، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی خرم‌آباد هم اعلام کرد: با جدیت در حال پیگیری موضوع هستیم و نظام پزشکی دفاع از حقوق پزشکان به خصوص پزشکان جوان را از اولویت‌ها کاری خود می‌داند

بلافاصله پس از این اتفاق، مکاتبات لازم با رئیس کل نظام پزشکی کشور صورت گرفته و درخواست جلسه فوری با حضور مسوولان وزارت بهداشت و سایر مقام‌های اجرایی (مجلس و دولت) در کنار استفاده از ظرفیت انجمن متخصصین روانپزشکی ایران داده شد. اتفاقات اینچنینی نیازمند واکاوی و بررسی‌های تخصصی است و امیدواریم هرچه زودتر این بررسی‌ها انجام شود تا دیگر شاهد چنین اخبار ناگواری نباشیم.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
2
6
بحث سواد و اینها رو که در مورد رییس اجرایی کشور مطرح می کنند فقط یه دعوای ظاهری نیست ایشون هیچ کنترلی رو اوضاع نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
2
روحش شاد . واقعا حیفِ که نیروی انسانی کارآمد به این ترتیب از دست بره . وقتی در کنکور پزشکی قبول شده کل خانواده چه ذوقی کردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار