اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
کد خبر: ۳۰۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2024 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
عملکرد یک‌طرفه صداوسیما در چند سال اخیر باعث ریزش شدید مخاطبان این رسانه شده است.

 عملکرد یک‌طرفه صداوسیما در چند سال اخیر باعث ریزش شدید مخاطبان این رسانه شده است. هر چند مسئولانش سعی می‌کنند با صرف هزینه‌های فراوان از قبیل دعوت از سلبریتی‌ها و پخش آگهی در فضای مجازی رونق گذشته را به تلویزیون بازگردانند، اما با توجه به نظرات کاربران به عنوان یک نمونه آماری، عملکردشان موفقیت‌آمیز نبوده است. در همین زمینه محمد کلهر (فعال رسانه‌ای) با انتشار تصاویر زیر نوشت: «رپرتاژ آگهی برنامه نوروزی شبکه۳ در صفحات اینستاگرامی»

اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
 
 

این اقدام تبلیغاتی البته با تمسخر برخی کاربران روبرو شده است. آنان اعتقاد دارند در حالی که صداوسیما ادعا می‌کند بزرگترین جامعه مخاطبان را در کشور دارد، تبلیغات در فضای مجازی نباید برایش معنایی داشته باشد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
7
44
آدم خندش میگیره

بیش از 30 شبکه گروه جم
نزدیک به 20 شبکه گروه پرشیانا
شبکه MBC و صدها شبکه باکیفیت در ماهواره رو کی ول می کنه بشینه پای برنامه های صداوسیما؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
35
4
امسال واقعا برنامه نوروزی شبکه سه خوب بود ، مخصوصا قسمت گریم بازیگرها
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
34
7
برنامه های صدا و سیما بسیار عالی و مناسب فرهنگ ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
مناسب مخاطب‌های خاص است نه هر مخاطبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار