ستاره استقلال دختربچه اهوازی را به آرزویش رساند
کد خبر: ۳۰۸۸۴۶
تاریخ انتشار: 2024 March 23    -    ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
پیمان بابایی با اقدامی قابل تحسین، دختر بچه اهوازی هوادار استقلال را به آرزویش رساند.

پیمان بابایی با اقدامی قابل تحسین، دختر بچه اهوازی هوادار استقلال را به آرزویش رساند.

در هفته پیش از برگزاری دربی پایتخت، استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم نام خوزستانی خود رفت که در نهایت موفق شد با تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی در دست یابد و سه امتیاز بسیار مهم را از تقابل برابر شاگردان سیروس پورموسوی کسب کند.

در پایان این دیدار بود که انتشار یک ویدیو از سوی صفحه اینستاگرام ورزش سه بسیار مورد توجه قرار گرفت. جایی که یک دختر بچه هوادار استقلال به نام مانیا از پیمان بابایی درخواست می‌کرد تا کیت خودش را به او اهدا کند.

اما از آنجایی که استقلالی‌ها تمام وسایل خود از جمله لباس‌های بازیکنان را درون جعبه اتوبوس قرار داده بودند، تلاش‌های پیمان بابایی و صالح حردانی برای یافتن کیت این تیم و اهدای آن به دختر و چه هوادار استقلال بی‌نتیجه بود. در ویدیویی که توسط ورزش سه منتشر شده، پیمان بابایی در چند مرحله قصد دارد تا تیشرت خود را از تن دربیاورد و به جای کیت به این هوادار تقدیم کند که این اتفاق نیز رخ نمی‌دهد.

در نهایت و پس از تلاش ناکام مانیا برای تصاحب کیت استقلال، اعضای این تیم با اتوبوس راهی فرودگاه می‌شوند، ولی انتشار ویدیوی گریه‌های این کودک توسط ورزش سه و یافتن شماره تماسی از پدر این کودک خردسال سبب شد تا پیمان بابایی به کمک تیم رسانه‌ای استقلال، در تلاش برای ارسال کیت خود به اهواز باشد.

ستاره استقلال دختربچه اهوازی را به آرزویش رساند

تعطیلی مسابقات لیگ برتر و آغاز سال نو فرصت خوبی بود تا پیمان بابایی بتواند کیت خود را که قصد داشته بود به دختربچه هوادار استقلال تقدیم کند برای او ارسال کند. اتفاقی که در نهایت و در تعطیلات سال نو رخ داد و مانیا دختربچه هوادار استقلال توانست به خواسته خود برسد و او با کیت دوم استقلال که در دیدار برابر هم نام خوزستانی بر تن بازیکنان این تیم بود، عکس یادگاری گرفت تا بابایی اینگونه عیدی مانیا را برای او ارسال کرده باشد.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار