راهنمای خرید کفش نیوبالانس وارداتی
کد خبر: ۳۰۸۰۹۰
تاریخ انتشار: 2024 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

انتخاب یک کفش اصل و وارداتی شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما بی توجهی به برخی نکات برای انتخاب این کفش ها سبب اتلاف وقت و هزینه مشتریان می شود. برند نیوبالانس در سال های اخیر عرضه کننده برترین کفش های کتانی بوده و طرفداران بسیاری در کشور ما دارد. از این رو برای خرید کفش نیو بالانس باید به برخی نکات دقت داشته باشید. رعایت این نکات برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی اهمیت دارد. با افزایش شهرت این برند جهانی، کفش های فیک و تقلبی نیو بالانس در بازارهای ایران بیشتر شده اند. به همین خاطر مشتریان برای خرید کفش های وارداتی و اصل گاها با مشکلاتی روبرو می شوند.

راهنمای خرید کفش نیوبالانس وارداتی

نکات انتخاب کفش نیوبالانس وارداتی

برای خرید کفش نیوبالانس وارداتی و اصل باید به چند نکته اساسی دقت داشته باشید. این کفش ها در تنوع وسیعی در بازارهای فروش پیدا می شوند. پیش از خرید این محصولات، نگاهی به مدل های اصل این کفش ها به همراه رنگ و طرح هر یک در وب سایت اصلی کمپانی بیندازید و بر این اساس بهترین ها را انتخاب کنید. رعایت نکات زیر به شما در خریدی موفقیت آمیز کمک می کند:

توجه به جعبه کفش در زمان خرید

برای خرید این محصولات به صورت حضوری حتما جعبه آن را به دقت بررسی کنید. جعبه کفش های اصل و اورجینال اغلب برخی از مشخصات برند سازنده را در خود جای می دهد. برچسب های برند اصلی بر روی این جعبه ها قرار می گیرند. به علاوه جعبه های کفش های اصل اغلب از مقوای محکم و باکیفیت تولید شده و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارند.

کیفیت ساخت کفش نیوبالانس

مهمترین فاکتور خرید کفش نیوبالانس ۵۳۰ در مدل های اصل و اورجینال، توجه به بدنه باکیفیت محصول است. ساختار کفش های نیوبالانس اغلب از متریال باکیفیت و مرغوب تشکیل شده و استحکام بالایی دارد. در صورتی که کیفیت این کفش ها زیر سوال برود، آسیب های جدی به کمر و پاهای مصرف کننده وارد می کنند.

بررسی لوگوی کتانی نیوبالانس

برای خرید کفش نیو بالانس حتما به آرم و لوگوی درج شده بر این محصولات توجه داشته باشید. لوگوی این کفش ها باید کاملا روشن و واضح بر روی آن ها مشاهده شوند. این آرم ها باید متناسب با نام اصلی برند انتخاب شده و درج شده باشند. شما می توانید آرم و لوگوی درج شده در سایت اصلی کمپانی New Balance را در وبسایت مشاهده کرده و آن را با آرم های درج شده بر روی محصول خود تطبیق دهید. بر روی هر یک از این کتانی ها برچسب های دیگری در رابطه با محل ساخت محصول درج می شوند که باید کاملا روشن و واضح و با حروف انگلیسی صحیح نوشته شده باشند.

ارزیابی کیفیت دوخت کتانی New Balance

یکی دیگر از نکات تشخیصی کفش نیوبالانس اصل، کیفیت دوخت این محصولات است. در دوخت کتانی های باکیفیت New Balance از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده می شود. با مشاهده کیفیت دوخت این محصولات می توانید به نوع روش دوخت آن پی ببرید. در صورتی که دوخت این کفش ها بی عیب و نقص انجام شده باشد، اصالت کالای مورد نظر تایید می شود.

راهنمای خرید کفش نیوبالانس وارداتی

بررسی شماره جعبه نیوبالانس

بر روی جعبه این کفش ها شماره هایی درج می شود که برای پیگیری محصولات اصل به کار می روند. شما می توانید این شماره ها را در سایت اصلی جست و جو کرده و اصالت کتانی خریداری شده را بررسی کنید. این شماره ها هم بر روی جعبه کفش و هم بر روی محصول اصلی قابل مشاهده هستند.

انتخاب یک فروشگاه معتبر

برای خرید این محصولات باید به اعتبار مراکز خرید مورد نظر توجه داشته باشید. در صورتی که خرید این کفش های مردانه زنانه را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید، کیفیت این کفش ها تایید خواهد شد. در مراکز خرید معتبر اغلب از خدمات فروش محصولات پشتیبانی می شود. به علاوه در مراکز معتبر قیمت های معقولانه ای برای محصولات New Balance در نظر گرفته می شود.

وزن سبک کتانی

برای انتخاب کفش های اصل این برند باید حتما به وزن سبک آن ها دقت داشته باشید. یک ویژگی مهم کتانی های نیوبالانس، وزن کم آن ها و راحتی در پاها است. از این رو مصرف کننده در زمان پوشیدن کفش با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد. در انتخاب این کتانی ها به سبک طراحی هر یک از آن ها نیز دقت داشته باشید. این برند طراحی های متنوعی از محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار داده است.

کیفیت پشتیبانی کفش

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در زمان خرید این محصولات مورد توجه قرار می گیرد، قابلیت پشتیبانی آن ها از پاها است. با وجود این ویژگی ها سلامت پاها در طولانی مدت حفظ خواهد شد. انواع کتانی های باکیفیت New Balance برای انجام فعالیت های ورزشی مناسب هستند. کارایی آن ها در این زمینه با قابلیت پشتیبانی محصول رابطه مستقیم دارد. فناوری هایی مانند پشتیبانی کفی، پشتیبانی پنجه ای و کناره ها پاها را در وضعیت استاندارد قرار می دهد. به این ترتیب در طولانی مدت آسیبی به پای مصرف کننده وارد نخواهد شد.

چگونه یک کفش خوب انتخاب کنیم؟

برای خرید هر یک از طراحی های کتونی های برند New Balance باید به چند مولفه عمومی دقت داشته باشید.  گذشته از طراحی و مدل این کتانی ها که بر اساس نظر و سلیقه هر مشتری انتخاب می شود، رعایت چند اصل اساسی برای استفاده بهتر از این محصولات ضرورت دارد:

راهنمای خرید کفش نیوبالانس وارداتی

توجه به نوع فعالیت های روزانه

انواع کتونی های New Balance برای فعالیت های ورزشی، پیاده روی های روزانه، دویدن و... طراحی و تولید می شوند. پیش از خرید از مدل های متنوع این محصولات دیدن کرده و بهترین آن ها را بر اساس نیازهای روزانه خود انتخاب کنید.

توجه به نوع پا

پای هر فرد از نظر شکل و قوس با دیگری متفاوت است. خرید کفش نیوبالانس ۵۳۰ با در نظر گرفتن این ویژگی های فردی انجام می شود. به این ترتیب مصرف کننده از کفش انتخابی خود بهترین استفاده را خواهید داشت. برخی از کفش های نیوبالانس با میزان قوس بیشتری طراحی شده اند و بخش کفی آن ها برای پاهایی با قوس بزرگتر تولید شده است. در صورتی که فرم پاهای شما خاص است، حتما به کفی کفش انتخابی توجه داشته باشید.

انتخاب درست سایز

راهنمای سایزبندی کفش های اصل نیوبالانس به شما در انتخاب دقیق سایز پایتان کمک می کند. انتخاب درست سایز پا برای استفاده بهتر از این محصولات اهمیت دارد. در این زمینه حتما به ابعاد داخلی کتونی دقت داشته باشید. برخی از کتونی ها عمق بیشتری دارند و ارتفاع بیشتری از پاها را پوشش می دهند. برای دقیق تر شدن اندازه پاها، می توانید از ابزارهایی مانند خط کش هم استفاده کنید.

جمع بندی

در این قسمت در خصوص انتخاب درست و اصولی کفش نیوبالانس وارداتی نکاتی را بررسی کردیم. راهنمای خرید این کفش ها به بسیاری از جزییات این کفش ها اشاره دارد. با در نظر گرفتن این فاکتورهای کیفی از هزینه خود بهترین استفاده را خواهید کرد. کفش های برند New Balance یکی از پرطرفدارترین انواع پوشاک برند در کشور ما به شمار می روند که در سال های اخیر به اوج شهرت و محبوبیت دست پیدا کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار