جمعه باران کشور را فرا می گیرد
کد خبر: ۳۰۸۰۳۸
تاریخ انتشار: 2024 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.
 
جمعه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب غرب کشور سبب بارش می‌شود.
 
شنبه سامانه بارشی تقویت می‌شود و در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران سبب بارش باران، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف می‌شود و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.
 
یکشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام برقرار است.
 
همچنین امروز خلیج فارس مواج است.
 
آسمان امروز تهران صاف، در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و وزش باد پیش‌بینی شده است.
 
بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۶ و کمینه دمای آن پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
 
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدید جمعه وارد ایران می‌شود.
 
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.
 
جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در غرب و شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پیش‌بینی شده است.
 
آسمان تهران امروز «۲۳ اسفند ماه» کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد و طی فردا پنجشنبه «۲۴ اسفند ماه» کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
 

طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه دمای ۵- و ۶- درجه سانتی‌گراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار