انتخاب عجیب رئال: پیراهن قهوه‌ای فصل بعد!
کد خبر: ۳۰۷۸۹۰
تاریخ انتشار: 2024 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
رئال مادرید و آدیداس رنگ جالب و خاصی را برای پیراهن سوم فصل آینده این تیم در نظر گرفته‌اند.

 رئال مادرید چندین سال است که با شرکت آدیداس برای طراحی و تولید پیراهن‌هایش در هر فصل همکاری دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها به دنبال انقلابی در این زمینه هستند. 

انتخاب عجیب رئال: پیراهن قهوه‌ای فصل بعد!

پس از این که رئال مادرید در چند سال اخیر با رنگ‌های آبی، مشکی و بنفش پیش رفت، مدیران این باشگاه و آدیداس قصد دارند که انتخاب‌های پر ریسکی را برای فصلی که در پیش است به کار بگیرند که این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

پیراهن اول این تیم که بدون شک در فصل آینده هم سفید خواهد بود اما مسئله پیراهن دوم و سوم است که قرار است با دو رنگ نارنجی و البته قهوه‌ای در اختیار هواداران این تیم قرار بگیرد. 

رئالی‌ها پیش از این ۱۰ سال پیش پیراهن نارنجی را در فصلی که موفق شدند برای دهمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند به تن کرده بودند. این رنگ برای تیم کارلو آنچلوتی خوش یمن بود و شب‌های درخشانی را خصوصا در اروپا رقم زد که یکی از آنها پیروزی ۱-۶ برابر شالکه بود. 

اما رئال پیش از این در تاریخش هرگز از رنگ قهوه‌ای استفاده نکرده است. آدیداس در چند سال اخیر رنگ‌هایی غیرعادی مانند قرمز، صورتی، سبز و نارنجی را برای پیراهن این تیم به کار برده اما حالا قصد دارد یک قدم پیش‌تر بگذارد و از رنگ قهوه‌ای که در دنیای فوتبال چندان عادی نیست استفاده کند. 

تیم‌های زیادی در دنیای فوتبال نیستند که از رنگ قهوه‌ای در پیراهن‌شان استفاده کرده باشند. شاید مهم‌ترین آنها سن پائولی در آلمان باشد که بسیاری آنها را با این کیت معروف به خاطر دارند. بارسلونا هم در فصل 04-2003 تصمیم مشابهی گرفت و پاری سن ژرمن و آرسنال هم اخیرا چنین انتخابی داشتند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که انتظار می‌رود فروش پیراهن رئال در فصل آینده با توجه به پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه رشد انفجاری داشته باشد. پیراهن این تیم هر سال پر فروش‌ترین پیراهن دنیاست اما پیش‌بینی می‌شود که فروش آنها در فصل آینده چندین برابر شود. 

رئال مادرید در حال حاضر گرانقیمت‌ترین پیراهن دنیا را به لطف حضور آدیداس و دو حامی مالی دیگر که هواپیمایی امارات و HP هستند دارند و مبلغی در حدود 250 میلیون یورو دریافت می‌کند. 

این باشگاه در این فصل هم با افزایش فروش قابل توجهی به دلیل درخشش جود بلینگام در ترکیب این تیم روبرو بود. این ستاره انگلیسی نه تنها در اسپانیا، بلکه در سراسر دنیا به بازیکنی محبوب تبدیل شد و بیشترین فروش پیراهن مربوط به او بود. این بازیکن در کنار امباپه می‌تواند شرایط مالی فروش پیراهن را برای رئال بهتر از قبل کند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار