سهم جالب فرودگاه‌ها از کشف مواد مخدر
کد خبر: ۳۰۷۶۳۹
تاریخ انتشار: 2024 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
 فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.
 فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.
 
سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح اقدامات و عملکرد رده‌های پلیس پیشگیری در ۱۱ ماهه سال جاری پرداخت و گفت: با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی پروازهای داخلی و خارجی، پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۴۰ میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۳۳ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه این پلیس توانسته است، قاچاق کالا و ارز در حوزه خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۳۲ درصدی با ارزش تقریبی ۶ هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال برخوردار بوده است.
 
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری ۲ تن و ۲۱۷ کیلو و ۷۱۲ گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این ارتباط ۱۰ هزار و ۴۷۶ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۶ کیلو و ۲۳۷ گرم طلا، ۱۹ کیلو و ۴۶۳ گرم شمش طلا و ۳۲۲ قطعه سکه طلای غیرمجاز از مسافران خطوط هوایی کشف شد.
 
سردار بنی اسدی فر گفت: در سال جاری و تاکنون همکاران بنده موفق به کشف تعداد ۴۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی شده و با حکم مرجع قضائی تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۷ دستگاه وسیله نقلیه را توقیف کرده‌اند.
 
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه آمادگی لازم برای تأمین امنیت مسافران نوروزی را دارد و افتخار می‌کند با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه کارکنان خود، در فرودگاه‌های کشور، آرامش، توأم با نشاط را برای آنان فراهم سازد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار