اقدام جنجالی مدیر عامل مترو پس از تحریم کانادا
کد خبر: ۳۰۷۶۲۹
تاریخ انتشار: 2024 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
به دنبال افزایش مشکلات، حاشیه ها و تحریم در مترو مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه سر کار خود حاضر نشده و به دنبال کناره گیری است.
به دنبال افزایش مشکلات، حاشیه ها و تحریم در مترو مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه سر کار خود حاضر نشده و به دنبال کناره گیری است. وجود حجاب‌بان‌ها برای مسعود درستی خوش‌یمن نبود و او در حالی وارد فهرست تحریم کانادا قرار گرفت که به دنبال خروج خانواده‌اش از ایران بود و حالا با این تحریم تیر او و خانواده‌اش به سنگ خورده است.
 
مترو تهران این روزها با حاشیه های متعددی روبرو شده است علاوه بر خرابی های مکرر و کمبود قطعات؛ مدیریت مترو تهران با موضوع لاینحل "حجاب بان ها" روبرو شده است.
 
مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه که توسط وزارت خارجه کانادا در روز جهانی زنان به لیست تحریم‌ها اضافه شد از جمله این مدیرانی است که در یک جمع خصوصی تهدیدها و شرایط خاص سال گذشته در متروی تهران را تشریح کرده است.
 
وزارت خارجه کانادا در روز جهانی زنان، مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه و زهره الهیان، نماینده مجلس را تحریم کرد.
 
شنیده‌های غیررسمی دیده بان ایران حاکی از آن است که درستی تحت فشار خانواده قرار گرفته و امروز در محل کار خود حاضر نشده است و در میان مدیران شهرداری به نوعی از رفتن خود اطلاع داده است.
 
اطرافیان او گفته اند وی چوب شرایطی را می‌خورد که علیرضا زاکانی، شهردار تهران و برخی از اعضای شورای شهر تهران به وجود آورده و از آن حمایت می‌کنند. 
 
 موضوع این است که مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه که نمی‌تواند خانواده خود را از کشور خارج کند، در میان جمعی از مدیران شهری اعلام کرده که هر روز  موضوع جدیدی در مترو پدیدار می‌شد: «تشکیل یگان حفاظت و چالش‌هایش، ناتوانی در اورهال ناوگان کم رمق مترو، فرسودگی ابنیه، انتظارات پرسنل عصبی و خسته، دستفروشی و بساط گستری و... 
 
او در جای دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرده است که بارها گفتم وظیفه ما جا به جایی مسافر است: چرا فقط مترو؟ مگر در خیابان فرد بی‌حجابی وجود داشته باشد شهردار منطقه توبیخ می‌شود؟ آنچه به جایی نرسید فریادم بود.
 
دیده بان ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار