بیانیه تهیه کننده «کیک محبوب من» درباره حجاب بازیگر فیلم!
کد خبر: ۳۰۷۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کیک محبوب من»، با انتشار بیانیه ای، درباره تولید این فیلم و حواشی که در جشنواره فیلم برلین داشت توضیحاتی ارائه کرد.

«تابناک با تو» - سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کیک محبوب من»، با انتشار بیانیه ای، درباره تولید این فیلم و حواشی که در جشنواره فیلم برلین داشت توضیحاتی ارائه کرد.

بیانیه تهیه کننده «کیک محبوب من» درباره حجاب بازیگر فیلم!

متن این بیانیه را در ادامه بخوانید:

«به نام خدا

فیلم سینمایی «کیک محبوب من» به تهیه‌کنندگی اینجانب با رعایت همه اصول قانونی، شرعی و عرفی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. اما درباره این فیلم که نسخه نهایی آن را هیچ کس در داخل کشور ندیده، مطالبی مبتنی بر اطلاعات نادرست منتشر شده، به همین جهت، برای آگاهی عمومی توضیحات کوتاهی را لازم می‌دانم:

۱. «کیک محبوب من» روایت زندگی زنی تنها و مسن است که در مقطع ۷۰ سالگی تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را تجربه کند‌.

۲. پیش تولید فیلم در تیر آغاز و طی ماه‌های مرداد و شهریور ۱۴۰۱ ادامه یافت. برنامه فیلمبرداری بر اساس سن خانم مسن فیلم که در خانه زندگی طبیعی خودش را دارد، در زمان پیش تولید برنامه‌ریزی شد.

۳. خانم بازیگر (شخصیت) فیلم در تمام صحنه‌های خارج از منزل، با حجاب است و در صحنه‌های خارج از خانه حتی یک پلان بی‌حجاب ظاهر نمی‌شود. بنابراین «قانون حجاب» کاملا رعایت شده است.

۴. در صحنه‌های داخلی منزل شخصیت زن فیلم، با توجه به سن وی که هفتاد ساله است و در فیلم نیز عنوان می‌شود، از ظرفیت‌هایی که برای خانم‌های مسن در احکام وجود دارد، استفاده کردیم. با این همه برای احتیاط بیشتر در این صحنه‌ها، برای خانم بازیگر کلاه گیس هم استفاده شد.

بنابراین موضوع حجاب در فیلم بسیار جدی تلقی شده و اما. از ظرفیت‌هایی که در این زمینه برای بانوان مسن وجود دارد، استفاده کرده‌ایم.

ضمنا برخی تصور کرده‌اند که ما به دو شکل باحجاب و بی‌حجاب فیلمبرداری کرده‌ایم. فیلم یک بار، اما به‌شکل فوق و با در نظر گرفتن قوانین، اما با استفاده از ظرفیت‌های فقهی فیلمبرداری شده است.

و سرانجام اینکه فیلم در جشنواره برلین هم به شکل مورد اشاره نمایش داده شد.

سید غلامرضا موسوی

تهیه‌کننده فیلم»

مووی مگ

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
خوب وقتی شرع اجازه داده چرا بیخودی زندگی را برای مردم جهنم میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار