کمک ۱۰ میلیاردی تهرانی‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: ۳۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار: 2024 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک ۱۰ میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کمک ۱۰ میلیاردی تهرانی‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک ۱۰ میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان تهران برای ارسال اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان تهران برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی با اشاره به اعزام محموله کمک‌های کالایی مردم پایتخت به استان سیستان و بلوچستان، افزود: این محموله شامل دو کامیون پتو، سبد کالا، کفش و پوشاک است.

پرپنچی بیان کرد: اگر نهادها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بخش خصوصی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود بخواهند کمک ویژه‌ای به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان داشته باشند، آماده دریافت این کمک‌ها هستیم تا بتوانیم وسایل بیشتری به منطقه برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: برای سهولت تهیه اقلام از مردم تقاضا داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر کالاهای مورد نیاز تهیه و به مردم ارائه شود.

وی با اعلام روش‌های کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مردم خیر می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های خود را برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

پرپنچی افزود شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵_۰۲۱ و درج عدد ۱۶ و همچنین کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های مردم نیکوکار به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: امروز پنجشنبه هفدهم اسفندماه در پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری و فردا جمعه هجدهم اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه استان تهران نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان برپاست و مردم نیکوکار و خیران گرامی می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را اهداء کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و خیران و حامیان همچنین برای اهدای کمک‌های خود می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تهران اقدام کنند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار