این روز‌ها تصاویر هوش مصنوعی ترامپ در جمع سیاه پوستان توسط حامیان او منتشر می‌شود
کد خبر: ۳۰۷۳۶۵
تاریخ انتشار: 2024 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
این روز‌ها تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از دونالد ترامپ که دوستانه در جمع سیاه پوستان حضور یافته، توسط حامیان او در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. اصالت نداشتن این عکس‌ها و اینکه توسط اپلیکیشن‌هایی مانند Midjourney و Stable Diffusion ایجاد شده‌اند، توسط کارشناسان عکس به سادگی مشخص شده است.

این روز‌ها تصاویر هوش مصنوعی ترامپ در جمع سیاه پوستان توسط حامیان او منتشر می‌شود (یک پزشک)

این روز‌ها تصاویر هوش مصنوعی ترامپ در جمع سیاه پوستان توسط حامیان او منتشر می‌شود (یک پزشک)«تابناک با تو» - این روز‌ها تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از دونالد ترامپ که دوستانه در جمع سیاه پوستان حضور یافته، توسط حامیان او در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

اصالت نداشتن این عکس‌ها و اینکه توسط اپلیکیشن‌هایی مانند Midjourney و Stable Diffusion ایجاد شده‌اند، توسط کارشناسان عکس به سادگی مشخص شده است.

اما تحقیقات پانورامای بی‌بی‌سی نشان داد که برخی از حامیان ترامپ این تصاویر را به عنوان واقعی منتشر می‌کنند.

بی بی سی دو تا از تصاویری که در تحقیقاتش پیدا شده را به اشتراک گذاشته. یکی ترامپ را در یک مهمانی کریسمس در میان سیاه پوستان نشان می‌دهد. در آن تصویر، مردی کلاهی به سر دارد که متن نامناسبی روی آن وجود دارد – نشانه‌ای از تصویر هوش مصنوعی!

در تصویر دوم، ترامپ درجمع شش مرد جوان سیاه‌پوست، در حالت نشسته دیده می‌شود. در این تصویر تعداد انگشتان نادرست، منشا هوش مصنوعی عکس را لو می‌دهد.

این روز‌ها تصاویر هوش مصنوعی ترامپ در جمع سیاه پوستان توسط حامیان او منتشر می‌شود (یک پزشک)

رای دهندگان سیاه پوست نقش محوری در انتخابات ریاست جمهوری اواخر سال جاری خواهند داشت و نظرسنجی اخیر نیویورک تایمز/سیه‌نا حاکی از کاهش حمایت از دموکرات‌ها در میان زنان، لاتین تبار‌ها و سیاه پوستان است.

با توجه به اینکه ترامپ به احتمال قوی نامزد جمهوری خواهان خواهد بود، کمپین انتخاباتی او در حال اوج‌گیری است و برخلاف سال ۲۰۱۶ – تصاویر هوش مصنوعی اکنون وجود دارد.

البته احتمالا همه هر دو حزب تصاویر و ویدئو‌های طنزآمیز و جدی در انتخابات آینده درست کنند و این قبیل عکس‌ها احتمالا لایه دچار تردید برای انتخاب را کمی به هیجان آوردند و نه بیشتر. مگر اینکه نزدیک انتخابات ویدئو‌های جنجالی یا عکس‌های حاشیه‌برانگیز تولید شود که در تصمیم‌گیری مردم، تغییر جدی ایجاد کند.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار