وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده
کد خبر: ۳۰۷۰۰۳
تاریخ انتشار: 2024 March 03    -    ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
با فرا رسیدن عید نوروز بسیاری از خانم‌ها به فکر تغییر دکوراسیون خانه خود می‌افتند، برای تغییر دکوراسیون نیاز به تعویض وسایل بزرگ خانه، چون مبلمان، فرش و... ندارید بلکه می‌توانید با خرید چند وسیله ساده، دکور منزلتان را شیک و لوکس نشان دهید. در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه خانه‌ای شیک و لاکچری داشته باشید.

وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده

وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده (نمناک)«تابناک با تو» - اگر شماهم به فکر تغییرات کوچکی در منزلتان هستید، اما نمیخواهید هزینه زیادی کنید و وسایل بزرگی را تغییر دهید میتوانید از ترفند‌های این مطلب استفاده کنید.

وسایلی برای لوکس و لاکچری‌تر شدن دکوراسیون داخلی

با فرا رسیدن عید نوروز بسیاری از خانم‌ها به فکر تغییر دکوراسیون خانه خود می‌افتند، برای تغییر دکوراسیون نیاز به تعویض وسایل بزرگ خانه، چون مبلمان، فرش و... ندارید بلکه می‌توانید با خرید چند وسیله ساده، دکور منزلتان را شیک و لوکس نشان دهید. در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه خانه‌ای شیک و لاکچری داشته باشید.

آینه و کنسول

آینه و کنسول دکوراسیون منزل شما را شیک و لوکس نشان می‌دهد. آینه کنسول‌های جدید نیز در سبک مدرن و مدل‌های متنوع، متفاوت و خاص تولید می‌شوند. آینه و کنسول اسپرت در مدل‌های بسیار ساده با خطوط موازی طراحی و ساخته می‌شود که برای دکوراسیون‌های مدرن بهترین انتخاب می‌باشند. میز‌های کنسول سلطنتی مناسب خانه‌هایی با دکوراسیون سلطنتی و متراز بالا هستند.

وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده (نمناک)

سینی دکوراتیو

برای شیک به نظر رسیدن خانه تان می‌توانید از سینی دکوراتیو استفاده نمایید، سینی‌های تزئینی از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند و می‌توانند با الگوها، رنگ‌ها و حالت‌های متفاوتی طراحی شوند تا با سبک و تم یک فضا مطابقت داشته باشند. درون سینی دکوراتیو اشیاء تزئینی مانند شمع، گلدان، مجسمه یا وسایل کوچک قرار داده و بر روی میز بگذارید.

گل و گیاه با ارتفاع بلند

گل و گیاهان جلوه‌ای زیبا به محیط اطراف خود می‌بخشند. اگر می‌خواهید خانه شیک داشته باشید، از گل و گیاه غافل نشوید و به جای استفاده از گیاهانی کوچک از گیاه با ارتفاع بلند استفاده نمایید. همچنین از گلدانی ساده و تک رنگ استفاده کنید تا ظاهر گیاه شما را جذاب‌تر و شیک‌تر جلوه دهد.

تابلو مناسب با سبک خانه

دیوار خانه بدون وجود تابلو بی روح و خالی به نظر می‌رسد و زیبایی خاصی ندارد، انتخاب یک تابلو جذاب با سبک خاص و منحصر به فرد، می‌تواند دکوراسیون خانه شما را زیر و رو کند. تابلو‌ها سبک‌های متفاوتی دارند که متناسب با سبک دکوراسیون منزل، می‌توان سبک تابلو را انتخاب نمود. تابلو‌های سبک مدرن و هنری، با اکثر سبک دکوراسیون‌ها همخوانی دارند.

وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده (نمناک)

دیوار شاخص یا اکسنت وال

اکسنت وال یا دیوار شاخص به دیواری گفته می‌شود که ازلحاظ ظاهری (رنگ‌آمیزی، دکوراسیون، نوع کاغذدیواری و ویژگی‌های ظاهری دیگر) متفاوت از سایر دیوار‌های اتاق است. هدف از در نظر داشتن اکسنت وال یا دیوار شاخص ایجاد چشم انداز بیشتر و در عین حال زیبایی طراحی و دکور منزل است. رنگ و کاغذ دیواری متفاوت، دیوارپوش سه بعدی، مجسمه دیواری، پوستر سه بعدی، تاج‌ها و موتیف‌های گچبری و نقاش‌های دستی، آینه‌های سه بعدی دستی مثل آینه آبشاری یا بارانی روی دیوار از شیوه‌های ساخت اکسنت وال‌های لوکس هستند.

کوسن

کوسن شاید در چیدمان خانه جزو وسایل اصلی نباشد، ولی به چیدمان منزلتان عمق و شکل می‌بخشد. مخلوط کردن و تطبیق کوسن‌هایی برای تزیین مبل می‌تواند به زیبایی دکوراسیون شما کمک کند. برای انتخاب کوسن از رنگ دیوار، طرح‌های روی فرش و جزئیات آثار هنری آویزان شده روی دیوار‌ها الهام بگیرید.

لوستر و دیوار کوب

انتخاب لوستر‌های مناسب برای خانه، منزلتان را شک نشان می‌دهد، اما برای داشتن دکوراسیون لوکس بهتر است تنها به نور‌های سقفی بسنده نکنید. نور‌های نقطه‌ای مانند هالوژن، دیوارکوب و آباژور‌ها فضای بهتری به شما می‌دهند و می‌توانید بر حسب نیاز و کاربری که در فضا تعیین می‌کنید، میزان نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

وسایلی که خونه رو لوکس و لاکچری نشون میده (نمناک)

پرده‌های بلند

ارتفاع پرده را همیشه از نزدیک سقف تا زمین در نظر بگیرید، با این کار، نه تنها ارتفاع سقف خانه شما بلندتر به چشم می‌آید و فضای خانه بزرگ‌تر دیده می‌شود، بلکه خانه شیک‌تر به نظر می‌رسد، برای یک پذیرایی با مبلمان راحتی باید پرده با سبک مدرن و ساده انتخاب کنید.

پاف یک نشیمن نرم و راحت است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. برای خرید پاف، توجه به هم‌خوانی آن با دکوراسیون منزل مهم است. در نظر گرفتن فضای منزل و البته نیاز شما در این انتخاب تاثیرگذار است. پاف می‌تواند منزل شمارا شیک‌تر نشان دهد.

اکسسوری‌های براق

لوازم جانبی نقش مهمی در طراحی داخلی دارند، زیرا می‌توانند فضا را از معمولی به خارق العاده تبدیل کنند. هنگام انتخاب لوازم جانبی، رنگ دیوارها، مبلمان و کفپوش را در نظر بگیرید. انتخاب اکسسوری‌های براق خانه شما را لوکس نشان می‌دهد، از لوازم جانبی زیاد استفاده نکنید، زیرا منزلتان به هم ریخته و خسته کننده دیده می‌شود. لوازم جانبی را انتخاب نکنید که با سبک و طرح رنگ موجود اتاق در تضاد باشد.

منبع: نمناک

برچسب ها: وسایل ، خونه ، لوکس ، لاکچری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار