تصاویری باور نکردنی از ستاره «Peaky Blinders» پس از دستگیری
کد خبر: ۳۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: 2024 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اخیراً تصاویری از پل اندرسون، ستاره سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) در لندن منتشر شده که ظاهری متفاوت با شخصیت تلویزیونی خود، آرتور شلبی دارد. در این تصاویر، این بازیگر ۴۸ ساله در حالی که یک شیرینی را از نانوایی بر می‌داشت، یک کت پشمی بزرگ و همچنین یک هودی با طرح پلنگی به تن داشت.

«تابناک با تو» - در این تصاویر، این بازیگر ۴۸ ساله در حالی که یک شیرینی را از نانوایی بر می‌داشت، یک کت پشمی بزرگ و همچنین یک هودی با طرح پلنگی به تن داشت.

تصاویری باور نکردنی از ستاره «Peaky Blinders» پس از دستگیری

این حضور پل بعد از آن بود که او به داشتن کوکائین و آمفتامین پس از گذراندن یک روز در میخانه در روز باکسینگ در لندن اعتراف کرد.

پلیس، این ستاره تلویزیونی را به همراه یک ماده مخدر به شدت اعتیادآور و پیپ مورد استفاده برای کشیدن آن پیدا کرد.

زمانی که پل در ماه ژانویه در دادگاه حاضر شد، اعتراف کرد که یک ماده مخدر به شدت اعتیادآور و همچنین مواد مخدر با میزان خطر و اعتیادآوری متوسط (آمفتامین) و دو ماده مخدر با میزان اعتیادآوری پایین به همراه خود داشته است.

پل اندرسون

به گفته یک منبع آگاه، سازندگان پیکی بلایندرز در حال ساخت پایانی در قالب فیلمی سینمایی هستند، اما این اتهامات می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر این فیلم داشته باشند.

استیون نایت [فیلمنامه‌نویس] همچنان مشغول نوشتن فیلمنامه است. اما این اتهامات مشکلات بزرگی را ایجاد خواهند کرد. زیرا ساخت فیلم بدون وجود این شخصیت محوری یا بازی مجدد او به گونه‌ای که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، بسیار دشوار است.

گزینه سوم این است که همه چیز را لغو کنیم. من فکر می‌کنم که به احتمال زیاد روند ساخت این فیلم ادامه داشته باشد و فقط استیون می‌داند که کدام شخصیت‌ها را خواهیم دید.

پل اندرسون

اندرسون پس از آن دستگیر شد که یک فرد در محله زندگی‌اش در همپستید، شمال غرب لندن، به مدیر میخانه گفت که بوی دود کراک در سرویس بهداشتی حس کرده است.

مدیر میخانه با پلیس تماس گرفت و آندرسون را همراه با یک مرد جوان و یک نوزاد ۱۷ ماهه در همان نزدیکی پیدا کرد. دادستان کوین کندریج گفت که او به یک ایستگاه پلیس منتقل شده و نیرو‌های پلیس کراک کوکائین، بسته‌بندی پودر قهوه‌ای رنگ آمفتامین به اضافه دیازپام و پره گابالین را پیدا کرده‌اند.

آزمایش مواد افیونی و کوکائین اندرسون مثبت شد و او به ۴ اتهام مربوط به مواد مخدر در دادگاه اعتراف کرد.

اندرسون تنها برای ورود به درخواست عفو بر مبنای پذیرفتن اتهام و تأیید هویت و آدرس محل زندگی خود در ملکی به ارزش ۱.۵۲ میلیون دلار در شمال غرب لندن صحبت کرد.

مویرا مک فارلین در دفاع از اندرسون گفت که وقتی طرفداران سریال پیکی بلایندرز او را شناختند، نتوانست مقاومت کند و در نقش آرتور که به طور مکرر در این سریال در حال مصرف مواد مخدر دیده می‌شود، فرو رفت.

شما متهم را به دلیل نقشی که او اخیراً در یک سریال بازی کرده، می‌شناسید.

پل اندرسون

    او اغلب در فضا‌های عمومی شناخته می‌شود و تمام تلاشش را می‌کند تا با فرو رفتن در شخصیتش در پیکی بلایندرز،طرفداران این سریال را خوشحال کند. او در روز باکسینگ شناخته شد و سعی کرد که برای این افراد بازی کند.

خانم مک فارلین که اصرار داشت اندرسون که مجموعاً حدود ۱,۷۰۰ دلار جریمه شده، کراک مصرف نکرده، پذیرفت که «او خود را در چنین موقعیت ناگواری قرار داده و باید قدرت نه گفتن را داشت».

در ماه ژانویه فاش شد که تهیه‌کنندگان پس از شکایت یکی از همکارانشان در حال بررسی رفتار اندرسون بر سر صحنه فیلمبرداری هستند. مشخص نیست که این شکایت به چه چیزی مربوط می‌شوند، اما منابع نزدیک به اندرسون هرگونه تخلف او را رد کرده و گفته‌اند که مطمئن هستند تحقیقات او را از ارتکاب هرگونه خطا و اشتباهی مبرا خواهد کرد.

اندرسون که اخیراً در فیلم سرقت (Lift) از نتفلیکس بازی کرده، انتظار می‌رفت که نقشی محوری در فیلم پیکی بلایندرز ایفا کند که تولید آن در تابستان سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. این فیلم، داستان درام بین دو جنگ جهانی در بیرمنگام به دنبال ظهور خانواده جنایتکار شلبی را دنبال می‌کند.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار