زمان پخش «جومونگ ۳» اعلام شد
کد خبر: ۳۰۶۵۸۰
تاریخ انتشار: 2024 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
 پس از «امپراطور افسانه‌ها»، سریال «جا میونگ گو» معروف به جومونگ ۳ آماده پخش شد.

 پس از «امپراطور افسانه‌ها»، سریال «جا میونگ گو» معروف به جومونگ ۳ آماده پخش شد.

 
 

زمان پخش «جومونگ ۳» اعلام شد

 

سریال کره‌ای «جا میونگ گو» که روایتگر زندگی نوه «جومونگ» است مراحل دوبله خود را پشت سر گذاشت تا در ایام نوروز از شبکه تماشا پخش شود.

پس از پخش سریال «امپراطور افسانه‌ها» که به نوعی ادامه‌ای بر مجموعه «افسانه جومونگ» محسوب می‌شد، شبکه تماشا سریال «جا میونگ گو» را برای پخش در ایام نوروز آماده کرده است. این سریال در واقع اسپین آفی از سریال «افسانه جومونگ» است که به روایت زندگی نوه این شخصیت محبوب می‌پردازد.

سریال «جا میونگ گو»  محصول سال 2009 کره جنوبی است که در 39 قسمت آماده پخش شده است. البته این سریال قرار بود در 50 قسمت آماده شود، اما عدم استقبال مخاطبان از آن موجب شد تا تعداد قسمت‌هایش کاهش پیدا کند.

سریال «جا میونگ گو» روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است. در خلاصه داستان آن  آمده است :«امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.»

«جونگ ریو  وون» در نقش شاهزاده جامیونگ ، «جونگ کیونگ هو» در نقش شاهزاده هودونگ ، «پارک مین یونگ» در نقش شاهزاده لاهی، «مون سونگ  گون» در نقش موهیول پادشاه گوگوریو بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند. و «لی میونگ وو» هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

سریال «جا میونگ گو» به سرپرستی امیر حکیمی  در واحد دوبلاژ صدا وسیما دوبله شده و دوبلورهایی چون شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی و… در آن صداپیشگی کرده‌اند.

این سریال قرار است در ایام نوروز در باکس ساعت 19 که اختصاص به پخش سریال‌های شرقی دارد روی آنتن برود.

فیلم نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار