برنامه‌ریزی خبرساز ایرج ملکی بعد از رفتن به مجلس
کد خبر: ۳۰۶۵۱۰
تاریخ انتشار: 2024 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
روزنامه دنیای اقتصاد با ایرج ملکی، طنزپردازی که نامزد انتخابات مجلس شده، گفت‌وگو کرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد با ایرج ملکی، طنزپردازی که نامزد انتخابات مجلس شده، گفت‌وگو کرده است.

 
برنامه‌ریزی خبرساز ایرج ملکی بعد از رفتن به مجلس
 

به گزارش دنیای اقتصاد، بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: من دو تا ستاد انتخاباتی دارم که دو تا از بستگانم آن را مدیریت می‌کنند.

شعار اصلی من این است که «می‌خواهم صدای رسای مردم نجیب کرمانشاه باشم» و شعار بعدی من «تلاش برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کرمانشاه».

 اصلا از انتقادات مردم ناراحت نمی‌شوم. مردم چهره ایرج ملکی را به عنوان چهره هنری می‌شناسند. در صورتی‌که من کارشناس وزارت نیرو هستم. در کارهای فرهنگی زیادی شرکت کردم.

من دارای لیسانس مدیریت روابط عمومی هستم. مهندسی فناوری کامپیوتر را دارم و تجارب خوبی دارم. هر جایی که مناسبت بوده شرکت کردم. بین مردم بودم. درد مردم را می‌دانم.

در فعالیت فرهنگی و اجتماعی حضور پیدا کردم. دغدغه مردم را در فیلم‌هایم به نوعی ظهور دادم. این حس در من بود که با فیلم‌هایم درددل مردم را به مسوولان منتقل کنم. حالا اگر خودم مسوول باشم، صراحتا به صورت مستقیم مشکلات مردم را پیگیری می‌کنم. در هر زمینه که لازم باشد.

من به مردم حق می‌دهم، اما اگر در خودم این توانایی را نمی‌دیدم؛ هرگز پای در عرصه انتخابات نمی‌گذاشتم. من سعی کردم مردم همیشه خوشحال باشند و با فعالیت‌های هنری‌ام انرژی مثبت را انتقال دهم. من مدعی نیستم که همه مشکلات را حل می‌کنم، اما در حد خودم تلاش می‌کنم که این مشکلات را حل کنم.

بیشتر جامعه با اشتیاق من را حمایت کردند. من اگر تردید داشتم که شرکت نمی‌کردم. مردم به ستاد می‌آیند و می‌گویند که ما از شما حمایت می‌کنیم. مردم از تهران و شهرستان‌ها می‌گویند که ما حاضریم به کرمانشاه بیاییم و به شما رای بدهیم. وقتی محبت و عشق را می‌بینید در مقابل این همه محبت آیا کار دیگری می‌توان کرد یا باید به احساسات و امیدشان خیانت کرد؟

مردم بزرگ‌ترین پشتوانه من هستند. اتفاقا خیلی از احزاب و اشخاص پیشنهاد دادند که من با آنها ائتلاف کنم، اما من حاضر نشدم. من با اسم و اعتبار خودم کاندیدا شدم.

ان‌شاءالله قسمت شود بروم مجلس و در آنجا ازدواج کنم.

یک بار بحث هنری پیش آمد، یکی از من پرسید کدام کارگردان کارش خوب است. من گفتم حاتمی‌کیا. گفت شما می‌خواهید شبیه حاتمی‌کیا شوید؟ گفتم نه! من ایده خودم را دارم. طرح خودم را دارم. من ایرج ملکی هستم با دیدگاه خودم.

ترجیح من کمیسیون فرهنگی است. ولی در هر کمیسیونی که نیاز وجود داشته باشد، می‌روم و مشکلی نیست.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار