واکنش نوبخت به شایعه کارخانه‌دار بودنش
کد خبر: ۳۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار: 2024 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
محمدباقر نوبخت روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: باید در مجلس شورای اسلامی از حقوق مردم دفاع کرد و همه نمایندگان برای استیفای حق عامه تلاش کنند.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: باید در مجلس شورای اسلامی از حقوق مردم دفاع کرد و همه نمایندگان برای استیفای حق عامه تلاش کنند.

 
 

واکنش نوبخت به شایعه کارخانه‌دار بودنش

 

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی، مجلس قدرت بالایی دارد و نماد نظام محسوب می شود و حتی می تواند رئیس جمهور را عزل کند اما رئیس جمهور نمی تواند مجلس را منحل کند و باید برای انتخاب وزیران از نمایندگان مجلس رای اعتماد بگیرد و این خود نشان می دهند جایگاه مجلس تا چه اندازه مهم است.

وی افزود: از این‌رو باید از همه ظرفیت‌های قانونی این نهاد قانونگذاری استفاده کرد تا مشکلات مردم برطرف شود در این حضور می خواهم برای حل مسائل مردم گیلان و رشت با استفاده از ابزارهای قانونی همه تلاش خود را به کارگیرم.

معاون اسبق رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت قبل ادامه داد: اقدامات انجام شده برای مردم گیلان و رشت کافی نیست و با توجه به تجربیاتی که اندوختم و ارتباط خوبی که با مسئولان دارم و نیز بهره گیری از این ظرفیت‌های قانونی می خواهم عزم خود را در مجلس در راستای رفع مسائل مردم در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی جزم کنم.

نماینده پیشین مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته مردم باید بر عملکرد نمایندگان خود نظارت داشته باشند و نمایندگان نیز به وعده‌هایی که می دهند باید پایبند باشند.

نوبخت بیان کرد: برخی از دوستان توصیه داشتند که به دلیل مشکلات موجود به خصوص معیشتی به این عرصه ورود نکنم اما تصمیم بر این است که از تجربیات بیش از ۳۰ ساله خود بهره ببرم و شانه زیربار سنگین این مسئولیت بگذارم و اگر انتخاب شدم، نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود که فقط صندلی مجلس را اشغال کند بله با همه توان از حق مردم دفاع می کنم.

وی به عملکردش در دولت گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی انجام شد و ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش عمرانی ره‌آوردم برای استان گیلان در دولت گذشته بود ضمن آن که در سایر استان‌ها نیز خدمات ارزنده ای انجام شد.

نامزد مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بیش از ۴۶ هزار متر مربع به فضای دانشگاه گیلان افزوده شد و ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز برای بیمارستان‌های این استان در بخش تجهیزات، امکانات و بازسازی سرمایه‌گذاری شد.

نوبخت به شایعه‌های مربوط به اینکه کارخانه‌دار است اشاره و اظهار کرد: به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.

وی در پایان بیان کرد: در مجلس سه هفته در ماه جلسات علنی برگزار می‌شود که در صورت ورود به مجلس، مردم می‌توانند عملکردها را ارزیابی و مشاهده کنند.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار