قیمت تویوتا لندکروز پرادو جدید اعلام شد
کد خبر: ۳۰۶۲۰۱
تاریخ انتشار: 2024 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
 قیمت نسل جدید تویوتا پرادو در آمریکا از ۵۵,۹۵۰ دلار آغاز شده و در بالاترین نسخه بنام فرست ادیشن به ۷۴,۹۵۰ دلار می‌رسد.

 قیمت نسل جدید تویوتا پرادو در آمریکا از ۵۵,۹۵۰ دلار آغاز شده و در بالاترین نسخه بنام فرست ادیشن به ۷۴,۹۵۰ دلار می‌رسد.

تویوتا قیمت نسل جدید پرادو را که در بازار آمریکا با نام لندکروزر عرضه می‌شود اعلام کرده است. قیمت این خودرو در ایالات‌متحده از ۵۵,۹۵۰ دلار آغاز می‌شود. این قیمت متعلق به تیپ پایه است که ۱۹۵۸ نام دارد و با چراغ‌های جلوی دایره‌ای از دیگر تیپ‌ها متمایز می‌شود. نام این تیپ به سالی اشاره دارد که اولین لندکروزرها در آمریکا عرضه شدند. تجهیزات استاندارد این خودرو شامل صندلی‌های پارچه‌ای با گرم‌کن، سیستم پایش نقاط کور، کنترل تهویهٔ خودکار، صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم می‌شود.

براساس گزارش پدال، تیپ میانی پرادوی جدید هیچ نام خاصی ندارد و صرفاً با نام لندکروزر شناخته می‌شود. قیمت این تیپ از ۶۱,۹۵۰ دلار آغاز می‌شود و از چراغ‌های جلو مستطیلی به همراه صندلی‌های چرم مصنوعی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، در صندوق برقی، آنتی‌رول بار قطع شونده و سیستم مانیتور مالتی تراین بهره می‌برد. کسانی که خواهان تجهیزات بیشتری هستند، می‌توانند پکیج پریمیوم را سفارش دهند که صندلی‌های چرمی با تهویه، سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو، آینه عقب دیجیتالی، هدآپ دیسپلی، سانروف برقی و کول باکس را به همراه دارد.

 
 

قیمت تویوتا لندکروز پرادو جدید اعلام شد

در آخر هم به بالاترین و گران‌ترین نسخهٔ این ماشین با نام فرست ادیشن می‌رسیم که قیمت پایه‌ای برابر با ۷۴,۹۵۰ دلار دارد. این نسخه، چراغ‌های گرد تیپ پایهٔ ۱۹۵۸ را با تمام تجهیزات پکیج پریمیوم ادغام کرده و در کنار رینگ‌های ۱۸ اینچی منحصربه‌فرد، نشان‌های فرست ادیشن، باربند، ریل‌های محافظ رکاب و صفحهٔ محافظ جلو ارائه می‌کند. از این نسخهٔ فرست ادیشن فقط ۵ هزار دستگاه ساخته می‌شود و فقط در دو ماه اول تولید خواهد شد. تحویل لندکروزر پرادوی جدید به خریداران آمریکایی هم از بهار پیش رو آغاز می‌شود.

قیمت تویوتا لندکروز پرادو جدید اعلام شد

تمام نسخه‌های این خودرو فقط با یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی به بازار عرضه می‌شوند که ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل است. ویژگی‌های مخصوص آفرود مثل سامانهٔ چهارچرخ محرک فول تایم، قفل دیفرانسیل عقب و مرکزی، گیربکس کمکی دو سرعته و کرال کنترل هم همگی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند. طبق اعلام آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا، مصرف سوخت ترکیبی پرادوی جدید ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است درحالی‌که تویوتا عدد ۸.۷ لیتر را تخمین زده بود.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار