راننده مزدا ۳ مرد آشنا را زیر گرفت
کد خبر: ۳۰۶۱۶۲
تاریخ انتشار: 2024 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
راننده مزدا ۳ که مرد آشنایی را زیر گرفته و باعث مرگ وی شده بود، دستگیر شد و گفت که مقتول، شوهر سابق همسرش بوده و برایش مزاحمت ایجاد می کرده اما قصد آدمکشی نداشته است.
راننده مزدا ۳ که مرد آشنایی را زیر گرفته و باعث مرگ وی شده بود، دستگیر شد و گفت که مقتول، شوهر سابق همسرش بوده و برایش مزاحمت ایجاد می کرده اما قصد آدمکشی نداشته است.
 
ساعت ۱۱ صبح سه شنبه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در جریان تصادف عمدی فوت شده است. این مرد در یکی از خیابان های شرق پایتخت توسط راننده خودروی مزدا ۳ زیر گرفته شده و پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرارگرفته بود. او اما به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد و چون تصادف عمدی و ماجرا رنگ و بوی جنایی به خود گرفته بود، بازپرس جنایی دستور تحقیقات و بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه را صادر کرد تا هرچه زودتر راننده گناهکار شناسایی و دستگیر شود.
 
ماجرا چه بود؟
 
تیم جنایی راهی محل حادثه شد و پس از به دست آوردن شماره پلاک مزدا ۳، ‌راننده آن را دستگیر کرد. وی که مردی ۴۰ ساله است در بازجویی ها اسرار قتل را رازگشایی کند و گفت به شدت ناراحت است و عذاب وجدان دارد، چرا که اصلا قصد گرفتن جان مقتول را نداشته است. وی توضیح داد: مقتول شوهر سابق همسرم است. آنها ۳ سال قبل به دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند از هم جدا شدند. مدتی از جدایی آنها گذشته بود که من با همسرم آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما در این بین مهدی شوهر سابق همسرم از روزی که متوجه ازدواج وی شده بود، به شدت ناراحت شده و مدام برای همسرم مزاحمت ایجاد می کرد.
 
وی ادامه داد: روز حادثه همسرم به من زنگ زد و خواست تا به محل کارش بروم و او را به خانه برسانم. من هم رفتم دنبال همسرم که چشمم افتاد به مهدی شوهر سابق همسرم. او سوار بر خودروی نیسانش بود و فکر می کنم از دقایقی قبل در اطراف محل کارم همسرم به کمین نشسته بود تا بار دیگر برای او مزاحمت ایجاد می کند. متهم گفت: با وجود اینکه همسرم سوار ماشین من شده و ما به سمت خانه حرکت کردیم، مهدی با ماشین نیسانش به تعقیبمان پرداخت. ما وارد یک کوچه بن بست شدیم که مهدی از ماشین پیاده شد و به سمتمان آمد. من نمی خواستم با او مواجه شدم به همین دلیل دنده عقب گرفتم و محکوم به او زدم. می خواستم مصدوم شود تا دیگر جرات نکند سمت همسرم آفتابی شود. ما فرار کردیم اما بعد شنیدیم که مهدی شوهر سابق همسرم فوت شده است. من به هیچ عنوان قصد گرفتن جان او را نداشتم.
 

بنابر این گزارش، مرد جوان با قرار قانونی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

همشهری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار